کد خبر 478125
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

سرمربی پیشین تیم فوتبال بورسیا دورتموند برای عقد قراردادی سه ساله با تیم لیورپول فردا (پنجشنبه) به این شهر بندری می‌رود.

به گزارش مشرق، در حالی که هنوز گزینه جانشینی برندان راجرز که همین چند روز پیش از سمت سرمربیگری لیورپول کنار گذاشته شد، مشخص نیست، ولی رایزنی‌هایی که در این مورد صورت گرفته نشان می‌دهد که یورگن کلوپ شانس اول نشستن روی نیمکت این تیم پرافتخار انگلیسی است. در نظرسنجی‌هایی هم که در این باره صورت گرفته این مربی آلمانی جلوتر از گزینه‌های دیگری همچون کارلو آنچلوتی، فرانگ دی‌بوئر و حتی استیون جرارد پیشتاز است.

حالا رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که مذاکرات بین طرفین پیشرفت خیلی خوبی داشته است، از این رو کلوپ 48 ساله فردا با جت شخصی راهی لیورپول خواهد شد تا قراردادی که گفته می‌شود سه ساله خواهد بود را امضا کند. طبق این گزارش باشگاه لیورپول همچنین در نظر دارد روز جمعه یورگن کلوپ را که پیش از این دو بار به دنبال به خدمت گرفتنش بود، به هواداران و خبرنگاران معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود کلوپ در لیورپول دستیارانی که انتخاب خواهد کرد عبارت خواهند بود از زلیکو یوواچ و پیتر کراویتس.

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند شب گذشته در مواجهه با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «احتمال دارد با لیورپول به دوران حرفه‌ای خود در لیگ برتر ادامه بدهید؟ »، اظهار داشت: چیزی برای گفتن ندارم. نه پاسخم قطعاً مثبت است، نه قطعاً منفی!

پاسخی که شایعه حضور او در آنفیلد را قوت بخشید و به نظر می‌رسد سران باشگاه لیورپول پیشنهاد رسمی خود را به این سرمربی آلمانی داده باشند.

یورگن کلوپ 48 ساله در مدت حضور هفت ساله‌اش در دورتموند، دو قهرمانی بوندس‌لیگا، یک قهرمانی جام حذفی آلمان و دو قهرمانی سوپرجام آلمان را برای زردپوشان وستفالن به ارمغان آورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس