سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولتی‌ها به جای حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع رکود بیشتر وقت خود را به مصاحبه و سخنرانی می‌گذرانند.

به گزارش مشرق، سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به نامه منتشر شده از سوی 4 وزیر دولت یازدهم خطاب به رئیس جمهور، گفت: دولت درخصوص بحث‌های نظام اقتصادی کشور و حتی در زمینه کنترل، نظارت ها و هماهنگی دستگاه‌ها باید کار و تلاش بیشتری را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شواهد موجود، ظاهرأ دستگاه‌ها خیلی با یکدیگر هماهنگ نیستند و نامه 4 تن از وزارای دولت می‌تواند شاهدی بر این مدعا باشد، لذا به نظر می‌رسد کارهای دولت با مصاحبه و اعلام نظر می‌گذرد و ما کمتر کارهای عملی و اقدامات جدی را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت‌ها به عنوان یک مسئله عمومی و همه‌گیر وجود ندارد اظهار داشت: متأسفانه در خصوص اینگونه مسائل اجتماعی و حتی ایجاد اشتغال نیز کاری جدی و اقدامی عملی انجام نمی‌شود و دولتمردان فقط مشغول سخنرانی و مصاحبه هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان این نامه و علنی شدن آن را هشداری برای دولت دانست و تصریح کرد: مسولین اقتصادی دولت باید در زمینه مسولیت‌ها و زمینه کاری خود یک بازنگری اساسی داشته باشند و نباید کارنامه اقتصادی دولت تنها محدود به آمار و ارقام رشد یا کاهش نرخ تورم باشد.

وی افزود: دولت یک بازنگری و تجدید نظر در نوع حرکت خود در نظام اقتصادی کشور داشته باشد، و نسبت به عواملی که بر روی اقتصاد و معیشت مردم و درآمدها موثر است تجدید نظر اساسی داشته باشد.

سجادی با انتقاد از فعالیت‌های اقتصادی دولت و دستگاه‌های اقتصادی آن تأکید کرد: این نامه نشان می‌دهد که تا حدودی وزاری اقتصادی دولت متوجه این شده‌اند که مشکل اصلی کار کجاست و در حال حاضر همکاری و کمک رئیس جمهور و دستگاه‌ها برای حل این مشکل نیاز است.

این فعال اصولگرا با تأکید بر اینکه وزار و دستگاه‌ها مراقب باشند که نوشتن و علنی کردن اینگونه نامه‌ها و این دست اختلافات به گرانی مجدد دامن نزند گفت: متأسفانه خبرهایی به گوش می‌رسد که حاکی از افزایش قیمت‌ها و گرانی است، که این اتفاقات در جهت رفاه مردم نیست و اینگونه نامه‌ها باید بررسی شود.

وی ادامه داد: شاید علنی کردن نامه‌ای که حدودأ یک ماه قبل خطاب به رئیس جمهور نوشته شده، به علت برآورده نشدن انتظارات لازم در این نامه بوده و لذا وزرا باید پاسخگو باشند و علت انتشار این نامه را به مردم توضیح دهند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است نگارش این نامه‌ها و حتی هر اقدامی از سوی مسولین آن هم کسانی که دستی مستقیم در مباحث اقتصادی دولت دارند ، موجی را ایجاد کرده و در اذهان عمومی جامعه تأثیرگذار باشد و بتواند یک طنز تلخ باشد چرا که آثار منفی نیز به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این نامه نشان می‌دهد که فهم درستی از طرفین وجود ندارد و سوتفاهم‌های موجود میان طرفین منجر به نگارش این نامه شده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    میخان یارانه ها قطع بشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس