کد خبر 477682
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری 7 دیدار و قهرمانی تاسیسات دریایی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال سال 94 شب گذشته با قهرمانی تاسیسات به پایان رسید اما همچنان فوتسال از عدم پخش زنده مسابقات رنج می‌برد. به حال در پایان سیزده هفته رقابت 14 تیم، این شاگردان وحید شمسایی بودند که با 32 امتیاز توانستند در صدر جدول قرار بگیرند و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

در این رقابت بازیکنان گیتی‌پسند با به ثمر رساندن 57 گل بهترین عملکرد را در این بخش داشتند همچنین فرش‌آرا با دریافت 46 گل ضعیف‌ترین عملکرد را در این قسمت از خود به نمایش گذاشت. لیگ برتر فوتسال 16 روز تعطیل خواهد بود و در این مدت تیم ملی دیدارهای دوستانه‌ای را مقابل روسیه و ایتالیا برگزار خواهد کرد.

در زیر نگاهی مختصر به نتایج هفته سیزدهم داریم:


تاسیسات 6 – فردوسی صفر؛ قهرمان حریف نصف و نیمه خود را 6تایی کرد

گلزنان: علی اصغر حسن زاده 2، وحید شمسایی 2، محسن منتظمی و علی ابراهیمی برای تاسیسات

در روزی که به خاطر درگیری‌های سال گذشته دو تیم در مشهد حساسیت زیادی در بازی حاکم بود تاسیسات توانست حریف نصف و نیمه خود را 6تایی کند. تیم مشهدی با کمترین تعداد بازیکن (2 دروازه‌بان و 5 بازیکن) به تهران رفته بود. شرایط این تیم مشخص نیست و معلوم نیست در نیم فصل دوم اصلا چنین تیمی وجود دارد یا خیر. اگر اسپانسر جدید که شرط هایی هم برای آن در نظر گرفته شد حاضر شود معلوم نیست تکلیف این تیم چه خواهد شد. مصدومیت و غیبت های مشکوک هم در آخرین بازی نیم فصل اول باعث شد تا دست این تیم خالی بماند و تاسیسات هم از این فرصت استفاده کرد و با 6 گل به پیروزی رسید. این تیم با 32 امتیاز در صدر ایستاد و فردوسی با 16 امتیاز در رده 8 جدول نیم فصل قرار گرفت.

یاسین پیشرو 5 – منصوری قرچک 3؛ نتایج سینوسی قمی‌ها

گلزنان: سعید قاسمی 2، محمد کوهستانی، میثم اینانلو و ناصر اطمینان برای یاسین پیشرو و محمد طاهری و افشین کاظمی2 برای منصوری

تیم قمی که اول فصل را خوب شروع کرده بود در ادامه شرایط خوبی را دنبال نکرد و حالا هم یک خط در میان امتیاز می‌گیرد. در هفته آخر نیم فصل توانست تیم منصوری را پس از دو پیروزی متوالی شکست دهد و شرایط خود را بهبود بخشد. دیداری که با هر گل یاسین پیشرو منصوری جبران کرد و عاقبت دو گل متوالی تیم قمی توانست پیروزی را از آن آنها کند.

یاسین پیشرو با این پیروزی 19 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و منصوری با 15 امتیاز در رده نهم جدول است.

دبیری تبریز 8 – آذرخش 3؛ دومین هفته درخشان دبیری

گلزنان: علیرضا عسگری 3، فرهاد فخیم 2، رشید قلی پور و بابک اکبری و شهاب شهنازیان برای دبیری تبریز و میلاد چراغی و سعید رضوانی و مجید احمدی برای آذرخش

پس از پیروزی دلچسب تیم دبیری در اصفهان اینبار شاگردان جواد اصغری‌مقدم در تبریز میزبان آذرخش شدند و با نتیجه ای خوب نیم فصل اول را به پایان بردند.

دبیری که با گل بازی را شروع کرد ناگهان دو گل در دروازه خود دید و با گل دوم نیمه اول را با نتیجه 2 بر 2 به پایان رساند اما در نیمه دوم آتش بازی دبیری راه افتاد و توانست با زدن 6 گل در این نیمه نفس راحتی بکشد. آذرخش هم با این شکست دوباره به تیم های پایین جدول چسبید.

دبیری حالا 24 امتیازیست و در رده چهارم قرار گرفته و آذرخش با 14 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

ملی حفاری 4 – گیتی پسند 4؛ دیداری پرگل و پرحاشیه

گلزنان: شهاب طالبی 2 و بهزاد عظیمی و گل بخودی برای حفاری و احمد اسماعیل پور 2 و مهدی جاوید و علی عابدین برای گیتی پسند

در دیداری که جدا از گل حاشیه های فراونی داشت تیم حفاری نتوانست پیروزی خود را نگه دارد و در نهایت با مساوی زمین را ترک کرد. حفاری نیمه اول را با دو گل به رختکن رفت اما گیتی پسند این دو گل را جبران کرد. در ادامه دوباره حفاری پیش افتاد و باز نتیجه مساوی شد. گل چهارم تیم حفاری منجر به خروج تیم توسط خوراکچی شد و گیتی‌پسندی ها به رختکن رفتند اما طاهری تصمیم مربی خود را وتو کرد و تیم به زمین بازگشت. در حالیکه 37 ثانیه به پایان بازی مانده بود گیتی‌پسندی‌ها به زمین برگشتند و در همین ثانیه‌ها گل مساوی را زدند تا نتیجه 4-4 ثبت شود.

با این نتیجه حفاری با 21 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و تیم گیتی پسند با 24 امتیاز در رده سوم ایستاد.

میثاق تهران 3 – مس سونگون 4؛ مس در تعقیب صدرنشین

گلزنان: محسن فرهمند3 برای میثاق و حسین طیبی، بلو، دیگو داسیلوا و بابک نصیری‌ برای مس

میثاق که یقه اغلب تیم ها در زمین خودی گرفته اما اینبار مغلوب تیم مس شد. مسی‌ها ابتدا گل زدند و بعد میثاق جبران کرد اما 3 گل متوالی تیم مس شرایط را برای شاگردان رضا لک سخت کرد. به هر حال این پایان کار نبود و میثاقی‌ها که در این فصل با وجود مشکلات مالی فراوان نتایج خوبی کسب کرده بودند توانستند دو گل دیگر به ثمر برساندند اما در نهایت با نتیجه 4 بر 3 شکست خوردند. پیروزی مس منجر به این شد که رتبه دوم را برای خود نگه دارند و با 28 امتیاز در تعقیب صدرنشین باشد اما تیم میثاق با این شکست 18 امتیازی ماند به رده هفتم سقوط کرد.

کاشی نیلو 3 – مقاومت البرز 2؛ کاشی نیلو عاقبت برد

گلزنان: ابراهیم حسینی 2 و محسن مومنی  (کاشی نیلو)، عبدالرحمان سارانی و نادر حنیفی (مقاومت)

کاشی نیلو مانند دو دیدار گذشته باز هم نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در نیمه دوم دو گل متوالی خورد تا کابوس باختن در تیم اصفهانی موج بزند اما اینبار قصه تفاوت داشت و دو گلی که این تیم به ثمر رساند نتیجه را 3-2 به سود کاشی کرد و امید را در این تیم زنده نگه داشت. اگر چه این تیم با 7 امتیاز همچنان با فاصله در قعر جدول قرار دارد اما باز هم این پیروزی روحیه را به این تیم برگرداند. در طرف دیگر مقاومت که اول فصل خوب شروع کرده بود به باخت های متوالی رسید و حالا با 12 امتیاز تیم دوازدهم جدول است.

فرش آرا مشهد 4 – شهروند ساری 4؛ جنجال در مشهد

گلزنان: علی عبداللهی و شهرام شریف زاده 2 و علی اسعدی برای فرش آرا و امیرحسین رسولی 2 و احمد دستیاران 2 برای شهروند

هیجان‌انگیزترین دیدار هفته در مشهد برگزار شد. در جایی که بارها جای تیم برنده و بازنده تغییر کرد و در نهایت مساوی رقم خورد. فرش‌آرا با گلزنی شروع کرد اما شهروند سریع جبران کرد و در همان نیمه اول یک گل دیگر زد و با نتیجه 2 بر یک به سود شهروند تیم ها به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم ابتدا ساروی ها گلزنی کردند که نتیجه 3 بر یک شد اما در دو دقیقه تیم مشهدی با دو شوت زیبا و سرکش دیدار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و باز هم تیم شهروند پیش افتاد و دوباره این تیم مشهدی بود که گل خورده را جبران کرد و در نهایت بازی با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

در این دیدار اعتراض‌ها و جنجال تیم شهروند و رکن اصلی آن که سرپرست این تیم بود در نهایت منجر به اخراج او شد و حتی در دقایقی تیم شهروند را بیرون کشید و از ادامه بازی سر زد. فرش‌آرا هم که دروزابان اصلی خود را نداشت با دروازه‌بان دوم خود یعنی سنایی به زمین رفت که مصدومیت وی هم منجر به حضور دروازه‌بان تیم امید فرش‌آرا یعنی رحیمی در دروازه شد. این مصدومیت منجر به فراموشی لحظه‌ای گلر فرش آرا شد که تا ساعاتی پس از بازی هیچ کدام از اتفاقات بازی را به یاد نمی‌آورد!

در طرف دیگر بازیکنان شهروند به رختکن سالن بهشتی آسیب زدند که در نهایت با میانجیگری مدیر عامل فرش آرا موضوع ختم بخیر شد.

با این نتیجه فرش‌آرا 10 امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت و شهروند هم با 15 امتیاز در رده دهم ایستاد.

جدول کامل لیگ برتر فوتسال در پایان نیم فصل اول به شرح زیر است:


1- تاسیسات دریایی 32 امتیاز

2- مس سونگون 28 امتیاز

3- گیتی‌پسند 24 امتیاز

4- دبیری تبریز 23 امتیاز

5- حفاری اهواز 21 امتیاز

6- یاسین‌پیشرو قم 19 امتیاز

7- میثاق تهران 18 امتیاز

8- فردوسی مشهد 16 امتیاز

9- شهید منصوری 15 امتیاز

10- شهروند ساری 15 امتیاز

11- آذرخش بندرعباس 14 امتیاز

12- مقاومت البرز 12 امتیاز

13- فرش‌ارا 10 امتیاز

14- کاشی نیلو 7 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس