کد خبر 477653
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

سرمربی رئال مادرید از مهاجم 27 ساله تیمش که به نوعی از دست او ناراحت بود، دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، کریم بنزما که در تساوی 1 - 1 یکشنبه شب رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در هفته هفتم لالیگای اسپانیا، در دقیقه 77 جای خود را به متئو کواچیچ داد، در گفت‌و‌گویی که با روزنامه «آس» داشت از تصمیم سرمربی کهکشانی‌ها که با وجود گلزنی برای این تیم او را تعویض کرد، ابراز نارضایتی کرد.

این مهاجم فرانسوی در مصاحبه‌اش با «آس» گفته بود: از اینکه رافا مرا در دربی مادرید بیرون کشید، ناراحتم و این موضوع حقیقت دارد. به هر حال آرامش خود را حفظ می‌کنم و به تلاشم ادامه می‌دهم. قرار نیست که همیشه تعویض شوم. بنیتس من را بیرون کشید تا نتیجه بگیرد و دلیل این کار هم تفکرات دفاعی‌اش در آن لحظه بود.

رافائل بنیتس در گفت‌‌و‌گو با شبکه رادیویی «COPE» به نوعی در دلجویی از مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: حرف‌های بنزما ناراحتم نکرد. من کریم را دوست دارم، او یک پدیده است. اگر من هم روی نوار گلزنی بودم و سرمربی تصمیم به تعویضم می‌گرفت، عصبانی می‌شدم.

بنزما که تا به اینجای فصل شش گل در لالیگا برای رئالی‌ها به ثمر رسانده و مهاجمی باثبات نشان داده است در شش بازی که به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته در پنج دیدار به تشخیص بنیتس تعویض شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس