کد خبر 477555
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی مورد تایید فیفا گفت: تا زمان اعلام نظر پزشکی قانونی نمی‌شود از واژه سکته قلبی درباره علت فوت هادی نوروزی استفاده کرد.

به گزارش مشرق، زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی مورد تایید فیفا در ارتباط تلفنی با برنامه "نود" تاکید کرد: تا زمان اعلام نظر پزشکی قانونی نمی شود از واژه سکته قلبی درباره علت فوت کاپیتان سابق پرسپولیس استفاده کرد.

پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه نود قسمتی از تمرینات این فصل پرسپولیس را پخش کرد که هادی نوروزی در آن پس از عبور از موانع دست روی قفسه سینه خود می گذارد، این شائبه را به وجود آورد که او از ناهنجاری قلبی رنج می برده است. هراتیان در این باره گفت: بازیکنان باید همه علائم مربوط به قلب از جمله درد در قفسه سینه، تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک مراجعه کنند.

او همچنین گفت: علت فوت هادی نوروزی هنوز مشخص نشده و پس از کالبدشکافی مشخص خواهد شد و تفاوت زیادی بین ایست قلبی و سکته قلبی وجود دارد.

در این اثنا محسن بنگر با ارسال پیامکی به برنامه نود به عادل فردوسی پور یادآوری کرد که تصویر پخش شده مربوط به زمانی است که دنده هادی نوروزی ضرب خورده بوده و ممکن است این واکنش او به همین دلیل بوده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس