کد خبر 477521
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷

بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان‌ها در آلمان تعداد بی سرپناهان در این کشور در دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

 به گزارش مشرق، روزنامه "پاسایر نویه پرسه" نوشت: در آلمان همواره انسان های بیشتری بی سرپناه شده و در خیابان ها زندگی می کنند.

بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها در برلین (BAGW) شمار بی خانمان ها در آلمان در دو سال گذشته حدود پنجاه درصد یعنی 39 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

بر اساس این ارزیابی در مجموع در سال 2014 حدود 335 هزار نفر در آلمان بی سر پناه بودند. این سازمان برای این تعداد بی سرپناه همچنین آن افرادی را هم در نظر گرفته است که در خیابان ها زندگی نمی کنند اما در پناهگاه ها یا خوابگاه ها و یا در مراکز پذیرش پناهندگان به سر می برند.

ظاهرا این سازمان تا سال 2018 یک افزایش حدود 61 درصد بی سرپناهان را پیش بینی کرده که به این ترتیب تعداد این افراد به 540 هزار نفر افزایش می یابد.

بر اساس ارزیابی انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها دلایل برای افزایش روزافزون بی سرپناهان در آلمان اجاره های بالا و فقر در بین گروه های کم درآمد است. این سازمان خواستار ساخت و ساز خانه های ارزان قیمت شد.

بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها در آلمان از هر سه نفر بی خانمان یک نفر تنها زندگی می کند که اکثر آن ها مرد هستند. شمار کودکان و نوجوانان بی سرپناه حدود 9 درصد برآورد شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس