کد خبر 477411
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار درون خانوادگی برای هر دو تیم مفید بود، گفت: هم تیم بزرگسالان و هم تیم امید استقلال برنده این بازی بوده و این دیدار بازنده‌ای نداشت.

به گزارش مشرق، مجید صالح پس از پایان دیدار تدارکاتی تیم فوتبال بزرگسالان با تیم فوتبال امید استقلال با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی بود و امیدها توانستند بزرگسالان را شکست دهند. البته این دیدار برای هر دو تیم مفید بود و فکر می کنم هر دو برنده این دیدار بودند.

وی در خصوص وضعیت استقلال نیز اظهار کرد: در حال حاضر چند ملی‌پوش داریم و کریمی مصدوم است. کرار جاسم هم به تهران بازنگشته و مگویان هم دو روز از که در تمرین حاضر می‌شود اما مصدوم است و تنها به تماشای تمرین می‌نشیند.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم به این نفرات فشار زیادی بیاوریم و باید تعادل را در تمرین رعایت کنیم تا نفرات تیم‌مان دچار آسیب دیدگی نشوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت کرار هم اظهارکرد: از کرار بی‌خبر هستم و این صحبت‌هایی که انجام می‌شود، به من ارتباطی ندارد زیرا وظیفه من فقط فنی است و در مسائل مدیریتی هیچ دخالتی ندارم.

صالح با بیان اینکه پس از این بازی تدارکاتی، قرار شد از فردا ۵ بازیکن امید در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یابند، در پایان گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با تمرینات خوب و بازی‌های تدارکاتی که انجام می‌دهیم، بتوانیم خود را تا روز دیدار با پدیده آماده نگه‌داریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس