اگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد سال آینده کتاب‌هایی را که درباره نابودی رژیم صهیونیستی نوشته شده در سازمان ملل نشان دهد، باید با یک وانت‌بار وارد مجمع عمومی شود.

گروه بین‌الملل مشرق- بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه 9 مهر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و در اظهاراتش به شدت از برجام انتقاد کرد. او که در کارنامه سخنرانی‌هایش در سازمان ملل، سابقه اجرای نمایش را زیاد دارد، این بار کتابی با موضوع صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره فلسطین با خود همراه آورده بود و آن را به همه نشان داد (کتاب را می‌توانید از این‌جا دانلود کنید).

نتانیاهو دفعه بعد با وانت‌بار به سازمان ملل برود/ جوانان انقلابی حتماً کتاب مورد اشاره نتانیاهو را بخوانند/ دو اشتباه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی
نتانیاهو کتاب "فلسطین" را در مجمع عمومی سازمان ملل
به نمایندگان کشورهای مختلف نشان می‌دهد

وی در اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری، تأکید کرد رهبری ایران گفته است که اسرائیل تا 25 سال دیگر، وجود نخواهد داشت. نتانیاهو از نمایندگان کشورهای حاضر در مجمع عمومی خواست در مقابل این‌گونه مواضع ایران، سکوت نکنند. سپس در اقدامی عجیب، برای آن‌که دنیا متوجه منظورش شود، خودش به تنهایی 44 ثانیه سکوت کرد.

عنوان کتابی که نتانیاهو در دست داشت "فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی" است که به کوشش "سعید صلح میرزایی" گردآوری شده و شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب در مورد مسئله فلسطین، و اهمیت، نقش و جایگاه آن در امت اسلامی است.

*** کتاب "فلسطین" شامل بیانات رهبری بین سال‌های 1359 تا 1390 است

در کتاب مذکور، بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران در تاریخ 1359/5/17 (دومین سالگرد روز قدس) و سایر بیانات ایشان درباره فلسطین تا سال 1390، در هشت بخش گردآوری شده است: "کلیات" "شکست‌ها و پیروزی‌ها"، "مسئولیت‌ها"، "جنایات"، "راه‌حل‌ها"، "قهرمانان"، "روشنگری" و "آینده روشن".

نویسنده کتاب، سعید صلح میرزایی، طلبه‌ای متولد سال 1358 است که طرح تهیه این کتاب را در ماه مبارک رمضان سال 90 به دفتر انتشارات "فرهنگ انقلاب اسلامی" ارائه داد. صلح میرزایی در گفتگو با خبرنگار مشرق درباره کتاب خود این‌گونه توضیح می‌دهد:

نتانیاهو دفعه بعد با وانت‌بار به سازمان ملل برود/ جوانان انقلابی حتماً کتاب مورد اشاره نتانیاهو را بخوانند/ دو اشتباه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی
"سعید صلح میرزایی" نویسنده کتاب "فلسطین"

این کتاب که در هشت بخش تنظیم شده است همه فرمایشات رهبری تا سال 90 درباره فلسطین را شامل می‌شود. بخش اول، تحت عنوان "کلیات" است و فصل‌هایی دارد از جمله: 1- اهمیت فلسطین؛ 2- جمهوری اسلامی و فلسطین؛ 3- فلسطین و صهیونیسم؛ 4- اسرائیل، غرب، آمریکا؛ 5- اسرائیل و دولت‌های عرب و مسلمان. با توجه به اشراف تاریخی حضرت آقا به تاریخ معاصر، ایشان تاریخچه اشغال فلسطین و عبرت‌هایی که از این ماجرا باید گرفت را فرموده بودند که این توضیحات نیز در بخش اول قرار گرفت.

بخش دوم، به موضوع "شکست‌ها و پیروزی‌ها" می‌پردازد و درباره اقدامات مبارزین فلسطینی است، از جمله جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه و تحلیل‌های رهبری در این خصوص.

بخش سوم که بخشی بسیار کاربردی است، درباره "مسئولیت‌ها"ی افراد مختلف است. برخی از فصل‌های این بخش از این قرار است: 1- مسئولیت‌های مردمی؛ 2- امت اسلامی؛ 3- جمهوری اسلامی؛ 4- روز قدس، که به خاطر اهمیتش، یک فصل مجزا را به آن اختصاص دادیم؛ 5- دولت‌های اسلامی؛ 6- رسانه‌ها؛ 7- نخبگان؛ 8- بحث‌های متفرقه، عمدتاً با موضوع حجاج و پیام‌هایی که رهبری به دولت‌های غیرمسلمان داده‌اند.

بخش چهارم "جنایات" است که فکر می‌کنم برای جوان‌ها جالب باشد، چون به یک سری زیربناهای فکری درباره مسئله فلسطین می‌پردازد و جنایت‌هایی که اسرائیلی‌ها از گذشته تا الآن داشته‌اند و حضرت آقا در جاهای مختلف به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

بخش پنجم، مختص "راه‌حل‌ها"ست. ما این بخش را به دو فصل کلی تقسیم کردیم: فصل اول، راه‌حل‌های غلطی که تا کنون دنبال شده، از جمله مذاکرات و سازش‌ها؛ فصل دوم، راه‌حل ارائه شده توسط مقام معظم رهبری. طرح نهایی حضرت آقا از بین رفتن اسرائیل است، کما این‌که حضرت امام نیز چنین نظری داشتند. بنابراین هدف نهایی ما از بین رفتن اسرائیل است.

نتانیاهو دفعه بعد با وانت‌بار به سازمان ملل برود/ جوانان انقلابی حتماً کتاب مورد اشاره نتانیاهو را بخوانند/ دو اشتباه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی
نتانیاهو کتاب "فلسطین" را در مجمع عمومی سازمان ملل
به نمایندگان کشورهای مختلف نشان می‌دهد

حضرت آقا در این‌باره دو گزینه معرفی کرده‌اند. اولاً اگر اسرائیل بخواهد مقاومت کند، باید پاسخ این رژیم را با مقاومت داد. دوماً، اگر اسرائیل نخواهد تن به کشتن و کشته شدن بدهد، بلکه بخواهد مشکل، بدون خون‌ریزی حل شود (که روش مدنظر جمهوری اسلامی هم در خصوص حل مسئله فلسطین همین است)، راه‌حل می‌تواند برگزاری یک رفراندوم باشد. این رفراندوم باید از میان مردم فلسطین صورت بگیرد، چه فلسطینی‌های درون فلسطین و چه آن‌هایی که به خارج از این کشور رفته‌اند. در این صورت هم، اگر مردم فلسطین پذیرفتند که رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد، حتماً باید نام سرزمین، به فلسطین تغییر کند و با همین نام در سازمان ملل حضور داشته باشد.

بخش ششم با عنوان درباره "قهرمانان" فلسطینی است که چندین نفر از آن‌ها از جمله "احمد یاسین" و شهید "عبدالعزیز الرنتیسی" بنیان‌گذاران جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، و شهید "فتحی شقاقی" بنیان‌گذار جنبش جهاد اسلامی در این بخش معرفی می‌شوند.

*** در بخش هفتم، پاسخ شبهات مختلف درباره حمایت‌های ایران از فلسطین داده می‌شود

بخش هفتم با عنوان "روشنگری" شامل پاسخ به یک سری شبهات می‌شود، مخصوصاً شبهاتی که سال 88 در ایران برای کم‌رنگ کردن اهمیت روز قدس و حمایت از مردم لبنان و فلسطین مطرح شد و شعارهای منحوسی که برخی اغتشاشگرها سرمی‌دادند. شبهات دیگری هم در این بخش بررسی می‌شود، مثلاً این‌که گفته می‌شود فلسطینی‌ها خودشان زمین‌هایشان را فروخته‌اند و حالا پشیمان شده‌اند. این‌ها در قالب ده شبهه در بخش هفتم مطرح شده است. یکی از این شبهات هم بحث ناصبی بودن مردم فلسطین است.

نهایتاً بخش هشتم کتاب، تحت عنوان "آینده روشن" درباره صحبت‌های رهبری مبنی بر این است که اسرائیل حتماً از بین خواهد رفت. بنده خودم تا زمانی که به صورت دقیق صحبت‌های رهبری را مطالعه نکرده بودم، فکر نمی‌کردم که حضرت آقا به این صورت با قاطعیت، شکست اسرائیل و از بین رفتن این رژیم را پیش‌بینی کرده باشند. ایشان شاید بیش از ده‌ها بار فرموده‌اند که اسرائیل نابود خواهد شد.

*** از نظر رهبری، نابود شدن اسرائیل کاملاً قطعی است

حتماً باید توجه داشت که رهبر انقلاب در سخنانشان به شدت دقت بیان دارند. مثلاً اگر جایی "خبر" از یک مسئله‌ای نداشته باشند، می‌گویند: "این تحلیل من است، خبر ندارم." تک‌تک کلمات ایشان بار معنایی دارد. بنابراین صحبت‌های رهبری درباره نابودی قطعی اسرائیل، بسیار مهم است. ما هم به خاطر همین، یک بخش را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

نتانیاهو دفعه بعد با وانت‌بار به سازمان ملل برود/ جوانان انقلابی حتماً کتاب مورد اشاره نتانیاهو را بخوانند/ دو اشتباه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی
نتانیاهو برای افزایش تأثیر صحبت‌هایش 44 ثانیه سکوت کرد

بعد از سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل، چند نفر از دوستان، برایم پیام فرستادند و به من تبریک گفتند. البته یکی دو ماه پیش، بنده خبری را در رسانه‌ها خوانده بودم درباره این‌که یکی از روزنامه‌های اسرائیلی گزارشی درباره کتاب من کار کرده است. تصور من این بود که تبریک آن‌ها به خاطر همان گزارش است... تا این‌که روز جمعه بعد از ظهر یکی از دوستان، با من تماس گرفت و گفت: "بابت اشاره نتانیاهو به کتابت در سازمان ملل، تبریک می‌گویم. عکس‌هایی هم از نتانیاهو با کتاب تو، منتشر شده است."

وقتی از این ماجرا مطلع شدم، یاد آیه 120 سوره توبه افتادم: "... هیچ تشنگی و رنج و گرسنگی در راه خدا به آنان [مردم مدینه و بادیه‌نشینان پیرامونشان] نمی‌رسد و در هیچ سرزمینی که کافران را به خشم می‌آورد، گام نمی‌نهند و از هیچ دشمنی غنیمتی به دست نمی‌آورند، مگر این‌که برای آنان در برابر هر یک از این کارها، عملی شایسته نوشته می‌شود و پاداش آن را می‌بینند، چرا که آنان نیکوکارند و خدا پاداش نیکوکاران را تباه نمی‌کند."

وقتی این اتفاق افتاد، خیلی خدا را شکر کردم. گفتم اگر به خاطر این کتاب، لبخندی به لب حضرت آقا و امام زمان نشسته باشد، برایم کافی است و خدا را شکر می‌کنم. هم‌چنین اگر به خاطر این کتاب، ذره‌ای نتانیاهو که دشمن خدا و پیامبر است، ناراحت شده باشد، من خوشحال می‌شوم. البته نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل دو اشتباه فاحش داشت. اولاً گفت این کتاب را خود رهبر ایران نوشته است، و دوماً گفت این کتاب چند روز بعد از تصویب برجام چاپ شده است. این در حالی است که کتاب، مدت‌هاست حتی تجدید چاپ هم نشده است.

در این‌جا می‌خواهم یک نکته را به نتانیاهو بگویم: کتاب‌های متعددی در زمینه نابودی اسرائیل نوشته شده است. اگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد سال آینده کتاب‌هایی را که درباره نابودی رژیم صهیونیستی نوشته شده در سازمان ملل نشان دهد، باید با یک وانت‌بار وارد مجمع عمومی شود.

اما یک پیام هم برای مردم خودمان دارم. اگر نتانیاهو معتقد است این کتاب، نقشه راه نابودی اسرائیل است، پس همه جوانان پرشور انقلابی باید این کتاب را بخوانند تا ببینند این کتاب چیست که صهیونیست‌ها را برآشفته است. بنده از همین طریق اعلام می‌کنم از هر راهی که لازم باشد و بتوانیم ترس بیش‌تری در دل این ملعون‌ها بیندازیم، حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

طرح دیگری هم وجود دارد که خوب است اسرائیلی‌ها هم آن را بدانند. با توجه به این‌که مقام معظم رهبری گفته‌اند کرانه باختری باید تسلیح شود، خوب است در هر پایگاه بسیج، هر مدرسه علمیه، هر دانشگاه و هر اداره‌ای، افراد به صورت خودجوش، هزینه یک موشک فجر 5 را برای ارسال به کرانه باختری تأمین کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    طرح خوبیه. من برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می کنم
  • مریم ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    درود بی پایان بر این طلبه شجاع
  • احمد ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    خودت که داری دق می کنی. ایران باید برای چی خرج کنه سلاح هسته ای بسازه، بزنه تو سر تو؟
  • جواد ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    واقعا باید به این طلبه جوان احسنت گفت و بر ما هم لازم است که این کتاب را حتما بخوانیم.
  • هموطن ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    خداوند امثال شما را از میان ما کم نکند و ما انسان های بی بصیرت را هم به قافله انقلابیونی که راه ابوذر و سلمان و میثم و مسلم ها را می روند اما افراطی خوانده می شوند قرار دهد ای مردم عزیز بدانید در این آشفته بازار دنیا و مخصوصا این اتفاقات پیش آمده مثل برجام و یا هر وطن فروشی دیگر تنها این نکته را به یاد داشته باشیم که زمان امام علی علیه السلام تداعی میگردد اگر اندکی غفلت کنیم سید علی را تنها گذاشته ایم و چندی نمی گذرد علاوه بر پشیمانی ننگ و خفت بر روی ما می نشیند دو راه بیشتر نمی ماند یا باید سخنان رهبر را حتما پیگیری کنیم و دقت کنیم تا عمق هدف فرموده ها را دریابیم و به ظاهر و باطن و هدف آقا راه یابیم و خیلی راحت و شفاف است و یا این که خود را همان راهی بزنیم که در زمان مولا و مقتدایمان علب علیه السلام مردم آن دوران زدند و بدانیم که تاریخ تکرار می شود و ما آزمایش میشویم اگر از این امتحان سربلند بیرون آییم از امتحان آن موقع هم انشا الله بیرون می آمدیم پناه بر خدایی که غیر از کسی نداریم یا مسبب الاسباب..
  • خرزوخان ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. دیگه کار اسرائیل تمومه
  • خرزوخان ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    مشرق خیلی باحالی نظری که به نفعته فوری منتشر می کنی ولی در مورد شریعتمداری نه
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    در اون 44 ثانیه این مردک در حال هزم شام دیشبش بود.
  • سيد مجيد حسيني ازنوجاني ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    فكرش را بكنيد. چقدر بايد هزينه مي كرديم تا اين كتاب را در سطح جهاني معرفي كنيم تا همه بخوانند. اسرائيل بار ديگر خودزني كرد و كتاب مقام معظم رهبري را به جهانيان معرفي كرد. اسرائيل ديگه كارت تموووووووومه
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    خدا كنه اين كتاب حسابي تو دنيا بفروشه پولش هم خرج نابودي اسراييل بشه
  • مهدی 90085 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    باید از نتانیاهووووووووبابت این کار تشکر کرد ؟؟؟؟؟ تبلیغ برای از بین رفتن صهیونیست مسئولین ماکه ..........................بماند.
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    افرین بر این جوانک خوش فکر
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    باید این کتاب را سریعاً به چند زبان زنده دنیا ترجمه کرد.
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    تا هی نگن همه طلبه ها تنبل و ساکتن
  • میثم ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام میشه این نسخه الکترونیکی رو استفاده کرد؟بدون هزینه؟ منظورم اینه حق نشر و ... در ارائه این نسخهدر نظر گرفته شده؟ مشرق لطفا جواب ایننظر رو بده که استفاده کنیم
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    من عاشق مبارزه با صهیونیستها هستم
  • قریشی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    هضم نه هزم...ضمنا نتانیاهو نشخوار میکنه
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    آفرین بر این اقدام ولائی
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    خدایا رهبرمارا تا ظهور دولت یار نابودی اشرار زنده بدار
  • سروش ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    وقتی ایرانو تهدید به سلاح هسته ای میکردی چرا این حرف هارا نمیزدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس