کد خبر 477232
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

مهاجم تیم سایپا با اشاره به درگذشت ناگهانی نوروزی گفت: من با هادی رفت‌وآمد خانوادگی داشتم و چهره او مدام مقابل چشمانم است.

به گزارش مشرق، رضا نوروزی در خصوص درگذشت کاپیتان پرسپولیس گفت: خیلی ناراحتم و این اتفاق باورکردنی نیست. تمام مردم برای او سنگ‌تمام گذاشتند و حیف بود که چنین فردی را از دست بدهیم. واقعا در شوک هستم.

او ادامه داد: چند روز قبل از فوت هادی او را دیدم. هادی خیلی خوشحال بود که خدا به او دختر داده بود و عاشقانه بچه‌هایش را دوست داشت. فشار و استرس زیادی روی نوروزی وجود داشت و این به‌خاطر شرایط پرسپولیس بود. امسال تیم نتیجه نمی‌گرفت و او به‌عنوان کاپیتان تحت فشار بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس عنوان کرد: در این مدت یکسری آدم نان به نرخ روز خور می‌گفتند که بازوبند کاپیتانی، شایسته نوروزی نیست و حرف‌های زیادی در این مورد می‌زدند. هادی مدتی پیش به من گفت که شرایط تیم خوب نیست و به همین دلیل تحت فشار است. او گاهی اوقات حتی اگر خوب هم بازی می‌کرد، ناسزا می‌شنید و من این را دیده بودم. واقعا حالم از این فوتبال به هم می‌خورد.

نوروزی در پایان گفت: باور کنید ما هم به‌اندازه خانواده هادی ناراحت هستیم. یک شب نمی‌شود که خوابش را نبینم. چهره او مدام مقابل چشمان من است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس