معاون پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از موافقت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس جهت دسترسی اعضای نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دومین جلسه از اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس شب گذشته با حضور "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و سردار شیخی معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

شادی، معاون پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی پژوهشگران از سراسر کشور با یکدیگر است و با تشکیل دبیرخانه‌ای در سازمان ارتباط مستمری خواهیم داشت.

وی در ادامه از عضویت پژوهشگران حاضر در این نشست در کتابخانه‌ها و پژوهشکده‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: با موافقت سردار شیخی همچنین این افراد می‌توانند به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس دسترسی داشته باشند.

در پایان این مراسم از مرتضی سرهنگی و  بداغی از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمان فارسی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام فقط این دوستان می توانند! چرا تبعیض؟ پس ما چی؟ کسانی که گمانم دارند فعالیت می کنند چطوری می توانند دسترسی به اسناد داشته باشند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس