کد خبر 476980
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

خداحافظی مشکوک نویدکیا باعث شده که هواداران سپاهان به صفحه‌های شخصی بازیکنان این تیم در شبکه‌های اجتماعی هجوم ببرند و خواهان استعفای فرکی شوند.

به گزارش مشرق، خداحافظی مشکوک محرم نویدکیا باعث شده که سرمربی این تیم بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هواداران طلایی‌پوشان قرار بگیرد.

محرم نویدکیا روز شنبه بدون این که توضیحی بدهد اعلام کرد که از سپاهان خداحافظی کرده است و این مساله باعث شده همه این خداحافظی را از چشم حسین فرکی بینند. گفته می‌شود نویدکیا به خاطر اختلافی که با فرکی داشته در نهایت تصمیم به جدایی از این باشگاه را گرفته است اما هرچه که هست خداحافظی عجیب نویدکیا می‌تواند به راحتی جو تیم قهرمان را به هم بریزد و این تیم نتواند تا پایان فصل از فشار تماشاگرانش خارج شود.

در 2 روزه گذشته طرفداران سپاهان به صفحه‌های شخصی بازیکنان تیم‌شان در شبکه‌های اجتماعی حمله کردند و فرکی را تهدید به جدایی کرده‌اند، این در حالی است که فرکی فصل گذشته سپاهان را قهرمان کرده و نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است.

رفتار این روزهای تماشاگران سپاهان را می‌توان به تماشاگران پرسپولیس تشبیه کرد. آنها در زمانی که هادی نوروزی زنده بود نسبت به کاپیتانی او اعتراض می‌کردند اما حالا که براثر سکته ناگهانی جان خود را از دست داده است او را اسطوره خود خطاب می کنند. این سیستمی است که در این روزها در فوتبال ایران حاکم است و به نوعی تا کسی را از دست می‌دهیم برای ما عزیز می‌شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس