کد خبر 476559
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال من‌سیتی در پیروزی خانگی تیمش برابر نیوکاسل رکوردی را برجای گذاشت که پیش از او تنها چهار بازیکن موفق به ثبت آن شده بودند.

آگوئرو پنجمین «پنج‌تایی» لیگ برتر
به گزارش مشرق، در شب پیروزی قاطع منچسترسیتی برابر نیوکاسل که میهمان خود را 6 بر یک شکست داد، ستاره بی‌چون‌ و چرای میدان کسی نبود جزو سرخیو آگرو، چرا که این مهاجم آرژانتینی به تنهایی پنج گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند.

در روزهایی که ادن ازار، هافبک هجومی بلژیکی چلسی و برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر به شدت دچار اُفت شده است، آگرو رکوردی را به ثبت رساند که پیش از او تنها چهار بازیکن در لیگ برتر انجام داده بودند. اندی کول، آلن شیرر، جرمین دفو و دیمیتار برباتوف تنها بازیکنانی هستند که در یک بازی‌شان در لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده‌اند.

آگرو این رکورد را اما به شیوه‌ای حیرت‌آورتر از ستاره‌های پیشین منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام و در مدت زمان 20 دقیقه و 27 ثانیه به ثمر رساند. رکورد این مهاجم آرژانتینی ارزشی به مراتب بیشتر داشت، چرا که با وجود آسیب‌دیدگی که در نیمه اول دچارش شد، آن را به ثبت رساند. آگرو پس از ضربه‌ای که به همسترینگ پای‌اش وارد شد، بین دو نیمه تحت مداوا قرار گرفت و بعد از آن چهار گل دیگر به اولین گلش اضافه کرد.

آگرو آنقدر روی فرم نشان داد که حتی پس از زدن پنج گل و با وجود تشویق یکپارچه هواداران من‌سیتی، هنگام خروج از میدان در دقیقه 66 برای دادن جای خود به ویلفرد بونی، ناراحت بود به خصوص که در آن مقطع از بازی، نیوکاسل به هیچ عنوان از نظم دفاعی که بتواند جلوی گلزنی مهاجم آرژانتینی تیم میزبان را بگیرد، برخوردار نبود.

پنج گلی که آگرو به نیوکاسل زد، او را شش گله کرد تا اکنون با تنها یک گل زده کمتر نسبت به جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی در رده دوم جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ برتر قرار بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس