کد خبر 476530
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

در حالی باشگاه استقلال تلاش می‌کند شرایط را برای بازگشت کرار به ایران فراهم کند که گفته می‌شود به جز پرویز مظلومی هیچ کدام از ارکان باشگاه استقلال موافق ادامه همکاری با او نیستند.

به گزارش مشرق، در حالی باشگاه استقلال تلاش می‌کند شرایط را برای بازگشت کرار به ایران فراهم کند که گفته می‌شود به جز پرویز مظلومی هیچ کدام از ارکان باشگاه استقلال موافق ادامه همکاری با او نیستند. این برای چندمین بار است که مظلومی اجازه نمی‌دهد کرار از این باشگاه کنار گذاشته شود.

باشگاه استقلال در تلاش است که بتواند مشکل مسکن کرار را حل کند تا این بازیکن عراقی به زودی به ایران برگردد. این موضوع با درخواست پرویز مظلومی سرمربی استقلال قرار است انجام بشود. در حال حاضر تقریبا تمام اعضای باشگاه استقلال از کادرفنی گرفته تا مدیران این تیم مخالف بازگشت کرار به ایران هستند اما مظلومی یک تنه برابر منتقدان کرار ایستاده است و اجازه نمی‌دهد او از استقلال جدا شود. کرار تا بدین جای فصل تنها 197 دقیقه برای استقلال بازی کرده است و نه گلی زده و نه پاس گلی داده است.

شاید بهتر باشد مظلومی پاسخ بدهد که دلیل حمایتش از  کرار چیست. مدیران باشگاه در حالی در تلاش هستند مشکل مسکن کرار را حل کنند که تا این لحظه کسی حاضر نیست در مورد 40 هزار دلار پول گمشده ریوالدو پاسخ روشنی بدهد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس