کد خبر 475982
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

داعش اخیرا در ادعایی عجیب و غریب تهدید کرده که مشهد را با خاک یکسان خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش جنایات انبوهی را از سال 2011 در منطقه غرب آسیا مرتکب شدند و محور مقاومت با نقش آفرینی مثبت توانسته در برابر این جنایات ایستادگی و از گسترش آن جلوگیری کند.

اخیرا داعش ادعایی را مطرح کرده که مشابه آن را چند ماه پیش به نحو دیگری اعلام داشته بود که با واکنش‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران مواجه شده بود.

**بازخوانی ادعای داعش

گروه  تکفیری  صهیونیستی «داعش» در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نجف، کربلاء و سامرا است. این گروه تکفیری نوشت: بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.  «داعش» از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد. گروه تکفیری داعش ضمن تهدید ایران اعلام کرد: مشهد ایران را با خاک یکسان می کنیم. 

داعش و لاف



داعش و لاف

**شکست‌های داعش در استان  "الانبار" و "صلاح الدین"

این ادعاهای تروریست‌های داعش در حالی مطرح می‌شود که داعش هم اکنون در باتلاق عراق دست و پا می‌زند و اکنون در جبهه عملیات الانبار متحمل شکست‌های سنگینی شده  و این شکست‌ها از سوی ارتش و نیروهای مردمی عراق به داعش تحمیل شده و داعش در حال از دست دادن مواضع خود در استان  "الانبار" و "صلاح الدین" است.


داعش و لاف


داعش و لاف

داعش و لاف


البته شایان ذکر است که در استان‌های مختلف داعش یک حامی پنهان به نام ایالات متحده آمریکا دارد که هر زمان که شیب شکست‌های تروریست‌ها در عراق در حال تشدید است؛ آمریکا با کمک‌های هوایی، اطلاعاتی و تسلیحاتی به یاری این گروه تروریستی می‌شتابد. 


ایالات متحده با انتقال کمک‌های تسلیحاتی از گذرگاه‌های مرزی سوریه و عراق با همسایگان این دو کشور و پرتاب محموله‌های تسلیحاتی ( که در استان‌های "دیاله"،"نینوا"،"صلاح‌الدین" و "الانبار") مشاهده شده، داعش را از نظر تسلیحاتی یاری می‌کند. در این پروسه ترکیه و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس با ارسال کمک‌های تسلیحاتی در جبهه نبرد جنوبی و شمالی در سوریه به کمک تسلیحاتی داعش می‌شتابند.



**لاف حمله به ایران

حال که داعش در عراق در حال از دست دادن مواضع خود است چگونه می‌تواند به ایرانی حمله کند که آماده پاسخ  لازم به تروریست‌ها هستند. ضمنا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در سال 1390 نسخه تروریست‌های پژاک را پیچید ؛ می‌تواند اقدامات موثر در نابودی تروریسم در منطقه شرق و غرب  انجام دهد.  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز آماده پاسخ لازم و درخور به تروریست‌ها هستند و فرماندهان نیروی زمینی سپاه و ارتش به روشنی مواضع خود را در تامین امنیت مرزهای شرقی و غربی مطرح کردند.  



داعش و لاف

در چند ماه اخیر داعش در مواضع خود شکست‌های سنگینی را متحمل شدند که از جمله آن می‌توان به  از دست دادن شهر "تکریت" مرکز استان صلاح الدین و بخش‌های وسیعی از استان "دیاله" اشاره کرد.


**سرلشکر فیروزآبادی: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سرلشکر "حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه عنوان داشت: داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و اگر در  نزدیکی به 40 کیلومتری مرزهای ایران باشد ما آن را نابود می کنیم.



**سردار آسودی: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سردار سرتیپ "محمد علی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: داعش در فکر خود نیز جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

**امنیت در استان های مرزی ایران چگونه است؟

در مجموع استان های جنوبی عراق که در مجاورت  استان‌های جنوب غربی ایران است از جمله "نجف"، "کربلا" و "بصره" و ... از امنیت خوبی برخوردار بوده و هیچ اثری از داعش در این مناطق نیست و البته استان‌های مجاور کشورمان از جمله "ایلام" و "خوزستان" و سایر استان‌های غربی از امنیت بسیار خوبی برخوردارند؛ اما لزوم رصد هرچه بیشتر مرزها ضروری به نظر می رسد که این اقدام به خوبی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام می‌شود.


**امیر پوردستان: هرگونه تهدیدی قبل از رسیدن به مرز در نطفه خفه خواهد شد

امیرپور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  با بیان اینکه در مرزهای کشور حرکت‌های اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای توسط نیروهای مسلح صورت گرفته است، اظهارداشت: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور عزیزمان نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.

داعش و لاف


وی تاکید کرد: حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید به شمار نمی‌آید و من به ملت عزیزمان این قول را می‌دهم که مرزهای ما با وجود نیروهای مسلح از اقتدار و توان کافی برخوردار است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحلیل حرکت‌های داعش در منطقه گفت: یکسری حرکت‌هایی از سوی داعش در عراق و سوریه صورت گرفته، اما بایستی توجه داشت که آمادگی نیروهای مردمی و ارتش این کشورها در سطح بالایی برخوردار است.


امیر پوردستان آینده داعش را بسیار تیره برشمرد و تصریح کرد: امروزه داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود و ایران تهدید عمده‌ای از جانب داعش احساس نمی‌کند.


**امیر آراسته: اگر تروریست‌‌ها به انقلاب اسلامی چشم طمع  داشته باشند، سرکوب خواهند شد

امیر سرتیپ ستاد "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا درباره مطالب مطرح‌شده درباره نزدیک شدن تروریست‌های تکفیری داعش به مرزهای ایران اظهار داشت: داعش جرات نزدیک‌شدن به مرزهای ایران را ندارد.

وی ادامه داد: تکفیری‌ها خود می‌دانند که خطوط امنیتی جمهوری اسلامی ایران فقط مرزهایش نیست  و اگر تروریست‌‌ها چشم طمع  به انقلاب داشته باشند، سرکوب خواهند شد.

البته داعش به عنوان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل بعضا ادعاهایی را مطرح می‌کند که واقعیت ندارد و کذب بودن آن از قبل کاملا مشخص بوده که در گذشته هم ادعای تصرف میدان آزادی را مطرح کرده بود که با وجود نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران  هرکدام  از این تهدیدات قبل از عملی شدن با پاسخی دردناک مواجه خواهد شد.


داعش و لاف

داعش و لاف


داعش و لاف



منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 25
  • hadi ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بایدازداعشیها پرسیده شودکه مایلندابوبکر البغدادی و سگهای حرامزاده اطرافش درمشهد به دارآویخته شوند یادرکربلا
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    سپاه تو نطفه خفه شون میکنه
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    لاف ابودانی زده
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    البته هواس مسولین به مرزهای شرقی هم هست انشاالله
  • یکنفر ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    حتما بیایند چون ماقول میدیم مثل ارتش سوریه و روسیه و بقیه نسخه نپیچیم ، یه نسخه ای میپیچیم که تو داروخونه هیچ کشور ی پیدا نشه چون داروشون فقط پیشخود ماست یک برای برای همیشه میفرسیتم برن به زباله دان تاریخ
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    به خدا اینها را باید مثل سگ سقط کرد که دیگه فضولی نکنن
  • شهرام ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    یادتونه تیر ماه 93 تا 40 کیلومتری مرز ایران اومده بودین بعد نیروهای مسلح ما کاری کردند که حتی نام ایران را هم نمیتونستید به خاطر بیارید مثل اینکه این قضیه رو فراموش کردین و دوباره تنتون میخاره پس راهتون بکشید برین که از شما گنده تر هاشم نمیتونند هیچ غلطی بکنند سر راه هم این خبر رو به برادران سعودی و صهیونیست تان هم بگین .
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بیاید بفهمید ایرانی یعنی غیرت یعنی شرف چطور از خاک کشورش دفاع میکنه
  • محمود ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    حمله مستقیم که نمیتونن انجام بدن چون توانائیه بازکردن یه جبهه جدید ندارن ولی از بمب گذاریها وعملیاتهای انتحاری نباید غافل شدمخصوصا که تواین کارها خیلی تخصص دارن
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    پس ما منتظریم دیگه جای دیگه قول ندین
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    چخه
  • سید علی ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    غلط زیادی کردن حرووم زادهای وهابی تکفیری صهیونیزم
  • ناشناس ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    زودتر بیاین تا شما رو زودتر نابود کنیم.
  • سید محسن ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.زرشک.قبر امامان در روح وقلبمان جا دارد.مگر آن زمان ما مرده باشیم
  • علی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    کاملا مسلم است که ایران قدرت برتر منطقه است ولی خواهشا دست کم نگیرید
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    "هواس" غلط است . "حواس" درست است !
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    در مشهد يک منطقه قديمي مسکوني هست بنام منطقه طلاب در امتداد خيابان طبرسي مردم اين منطقه در طول 8 سال دفاع مقدس بيشترين رزمنده را عازم جبهه کرد و حتب نسبت شهداياين منطقه در قياس با خودش به نسبت کشور بالاتر است مردم اين منطقه بسيار مومن و انقلابي هستند و حکايت رزم آنها مثل شهيد علي مرداني ،‌شهيد برنسي ، شهيد محقق و صدها شهيد اين منطقه زبانزد خاص و عام است حالا فقط يک مسجد فقيه سبزواري بسجياني دارد که در شجاعت بي نظيرند حالا داعش حي حرف مفت بزنه تازه يک خبر بدرت براي داعش اين منطقه شمار زيادي از شيعيان مخلص افغانستاني رو نيز در خودش داره حتما ضرب شصت بر وبچه هاي مخلص تيپ فاطميون رو که فراموش نکردندحالا حي زر اومدن بهمشهد رو بزنيد نجس هاي وهابي ...
  • saiedeses ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    فقط با فتوشاپ میتونن خواب ورود به خاک ایران رو نشون بدن حرومزاده های بزمجه
  • vahid ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خداکنه ازحرفشون پشیمون نشن ما خیلی وقته منتظرانتقامیم
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    آخ که داعشی کشتن چه حالی میده به بسیجی های بی ترمز....
  • جانباز جنگ ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خوراک همشون فقط یه حشره کش تار و ماره وبس .
  • محمد رضا شفیعی راد ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    تنها راهی که صهیونیزم جهانی می تواند ایران را تصرف کند...تربیت یهودیان آنوسی در سنین 18 تا 24 ساله و وارد کردن آنها به نهادهای نظامی و انقلابی در طیف های گوناگون سیاسی است تا زمانی که آنها به مرحله ی بلوغ در آن نهاد رسیده و رژیم را از درون یهودی کنند..........حواستان باشد.
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    عمه ننه
  • حسن ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    داعیش را زیر پاله می کنم .
  • احمد ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بعد از فوت حجاج خیلی ناراحت بودم تا امروز که این جک رو از داعشی ها شنیدم: حمله به ایران!!!!! یه کم حالم بهتر شد.
  • arash azarnia ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    در جواب به تهدید حمله به ایران : دزززززززززززززززززززززززززززززز... مگه اینکه ما جوونای ایرانی مرده باشیم . البته شما سگای اسرائلی ار مرده ما ها هم میترسید.
  • حسین ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    زر بیخود زدن
  • حسین ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    به قول مداح: حاج ميثم مطيعي: با اذن رهبرم، در راه ميهنم، در راه يار شمشيري جويم و اندازم لرزه بر جان كفار(داعش) اي داعش كثيف اگر ايران و ايراني را نمي‌شناسي از اربابانت (شرق و غرب) كه به تو كمك مي‌كنند، بپرس؛ آنها خواهند گفت و تو را خر فهم خواهند كرد كه ما از چه تبار هستيم (سلمان، ابوذر، همت، باكري، جهان‌آرا، باقري و ....) .
  • م.ف ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    ناشناس جان به ابودانی ها توهین نکنید لطفا اینا اگه غیرت ابودانی ها رو داشتن بسشون بود که شکر خدا ندارن غیرتشون رو
  • یار غریب ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    نیازی ندارند که نظام را یهودی کنند کافیست که منحرف کنند در پروتکل های دانشوران صهیون آمده است که : زمانی که سموم لیبرالیسم را به پیکر حکومت تزریق کردیم تمامی شریان های آن مسموم می شوند و این یک بیماری کشنده است و باید منتظر مرگ حکومت بود. پس فقط کافیست که 1 نفر حتی به مقامات عالی برسد فانونی نانوشته وجود داره که می گه سیستمی ماسونی و صهیونیستی است که مدیریت آن ماسونی باشد نه تمام سیستم برای شناخت این نفوذی های عصر حاضر ، کتاب نیمه پنهان : ارتش سری روشنفکران پیام فضلی نژاد می تونه کمک خوبی باشه
  • ahmad ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    من خودم بچه محله طلابم داعش جرات نداره هنوز مشهدیا رو نشناخته
  • افغانستانی مقیم ایران ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بنده از طرف افغانهای مقیم ایران میگم ما افغانیها ایران رو هم مانند کشور خودمون میدونیم و همزبانی و هم نژآدی ما با ایران غیر قابل انکاره در صورت حمله ما هم از کشورمون ایران بزرگ حمایت میکنیم
  • قوچاني ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    ازاين داعشي هاي حرومزاده هرچي بگي برمياد . ولي بايدبدونن كه ايران ما صاحب داره . جرأت دارن نگاه چپ به ايران بندازن . ازصفحه روزگارمحوشون ميكنيم .
  • javad ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    ابوبکربغدادی زودتربیا که تیکه بزرگه گوشته
  • جواد ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    قشنگ بود
  • نیما ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    آقایون سرداران و امرا ! لطفا حواستون به مرزهای بلوچستان و آذربایجان غربی باشه ! خوبه که در جواب داعش تهدید می کنید اما جواب دندان شکن در صحنه نبرد داده میشه نه با مصاحبه !! خیلی از رفقای ما دارن به خاطر ضعف تجهیزات و تسلیحات لب مرز شهید شدن !! با تجهیز مرزبانی و گردانهای تکاوری ناجا به خودروهای زرهی میشد جلوی شهادت خیلی از این بچه ها رو گرفت . اما هیچ کس اهمیت نداد و متاسفانه الان هم نمیده !!! مشرق تو رو به حضرت عباس (ع) سانسور نکن !!!
  • kambiz ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    باید به این داعشی ها گفت شما در شان ما هستید؟ مطمینا در شان ما نیستید که باهاتون نبردکنیم.. شان ما نبرد با نیروهای ناتو است نه شماها
  • ناشناس94 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    ان شاالله
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    داعش را مثل گوسفند سر مي بريم ... بدنهاي آنها را لاش لاش و چاك وچاك ميكنيم و براي عبرت آمريكا و اسرائيل و ساير حاميان آنها اجساد آنهارا كباب مي كنيم ...
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    ميگم راهي است عربستان را پاس بزنيم .... خيلي دلم مي خواهد يه بلايي سر عربستان بيايد ... بعد از قتل عام حجاج مسلمان توسط حكومت وحشي عربستان ، از سران عربستان بخصوص وزير دفاع كثافت و زن باز آنها بدم مي آيد...
  • فدایی رهبر ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    تو رو خدا زودتر بیاید اخه اشغالای وهابی هنوز ما ایرانی هارو نشناختید یه بار برای همیشه از نطفه پاکتون کنیم تو دنیا به قول پسرم میگه جون مادرتون جمعه بیاید بعد از ناهار حمله کنید اخه ما دست جمعی قراره ابگوشت وتربچه بخوریم خواهشا رو قولتون بمونید
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    چطور حمله به کشوری مثل ایران حتی به ذهنشون خطور میکنه کشوری که از مرد زن دختر و پسر ش شدیدا علاقه مند به جنگ با داعش هست
  • فرزند شهید ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    جوجه رو اخر پاییز میشمارن..
  • بندرلو ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    خوکهای وهابی لعنت به شما و سردمداراتون
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    یک گروهان سپاه کافیه. آمریکا از ارتش و سپاه ایران حساب می بره چه برسه به چهارتا وهابی زپرتی.
  • ایران ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خودت داعشی هستی نمیدونی.
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    درود بر شرفت
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خخخخخخ خیلی باحال بود
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    خخخخخخ خیلی باحال بود
  • عمواحمد ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    به خدای بزرگ اگه جنگی بین ایران وداعش بیافته داعش وداعشی زاده وهمه اون کسانی که توی ذات کثیفشان حامی داعشند مثل برق نابود شده وبه قعر جهنم می روند انشاءاله
  • عمواحمد ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 1
    داعش حتما روی بعضی از اون عوضی هایی که توی این کشور نفس می کشند وگاها" غلط زیادی می کنند حساب باز کرده نمی دونه اگه غیرت شیعی ما ایرانی ها گل کنه پدر داعش و عمال وهابیت رو می سوزونیم ونفسشون رو قطع می کنیم به امید خدای قادر توانا.
  • محمد ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    زر زیادی، میدان آزادی! این مدعی مخش رو أن خوابیده لبش رو مسکر.
  • محسن نامور صدیق ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 1
    داعش گروهی منفور و ضد بشر است که متاسفانه پس از ظهورش اقدامات جنایتکارانه بسیار زیادی را مرتکب شده است. و مشخص نیست جانورانی که در لباس انسان ظاهر شده اند از کجا آمده اند و اصولاً چه میخواهند. فقط در حال جنگ وخونریزی هستند و مهمترین شاخصه آنها بریدن سر انسانهای بیگناهی است که دستشان به هیچ کجا نمیرسد. صد البته پیکارجویان داعشی آدم های ترسوئی هستند چرا که اگر جرات و شهامت داشتند سر آدمهای قدرتمند و فاسد دنیا را از تن جدا میکردند نه اینکه دستشان به خون آدمهای بیگناهی مانند ایزدیان و سایر شهروندان سوری و عراقی بی دفاع آلوده میشد. داعش بدرستی روی چنگیزخان مغول را سفید کرده چرا که چنگیز خان عاشق جنگ بود اما هیچگاه در تاریخ نیامده که دستش به خون بیگناهان آلوده شده است. چنگیزخان فقط با کسانی که مقابلش می ایستادند میجنگید اما در تمامی شهرهائی که در تسلطش بود هیچگاه دستش را آلوده به خون زنان و کودکان نکرد. اما داعشیان نیروئی خبیث قدرت طلب فاسد و عیاش هستند که فقط دنیا را برای خودشان میخواهند و به دیگران هیچ اهمیتی برای زندگییشان متصور نیستند و صحبت از اجرا و گستراندن عدل از طرف داعش فریبی بیش نیست چرا که فقط به فکر غارت و چپاول و دست اندازی به جوامع جهت تفریح شخصی هستند و پس از هر عمل متجاوزانه و وقیحانه خود و در پس هر عمل فجیع جنایتکارانه، قهقه ناشی از مستی غرور سر میدهند. در خبرها و ویدئوها همگی شاهد بوده اند که چگونه این گروه کثیف ( که حتی ظاهرشان هم به آدمیزاد نمیخورد و بیشتر شبیه جانوران هستند) جان انسانهای بیگناه را گرفته اند یا میگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس