کد خبر 475623
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

جنبش حماس عملیات دلاورانه نابلس را که به کشته شدن دو شهرک نشین منجر شد، تبریک گفت و خواستار افزایش عملیات علیه اشغالگران اسرائیلی شد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جنبش حماس به مناسبت عملیات نابلس که به هلاکت دو شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

حماس در این بیانیه، حمله مسلحانه علیه شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیک شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی را که به کشته شدن دو اسرائیلی انجامید، تبریک گفت و خواهان افزایش حملات علیه دشمن اسرائیلی شد.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پاسخی واقعی به جنایت‌های اشغالگران است و با تحرک رو به افزایش مردم فلسطین در همه مناطق کرانه باختری اشغالی همراه شده است.

گردان‌های قسام: حمله پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران است

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز از حمله استقبال و ابو عبیده سخنگوی این گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما این عملیات دلاورانه علیه غاصبان صهیونیست را پاسخی طبیعی به جنایت‌های اشغالگران و شهرک‌نشینان آنها در قدس و کرانه باختری می‌دانیم و این آخرین بار هم نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته از کشته شدن 2 شهرک نشین در تیراندازی به خودروی آنها در نزدیک شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

بخش قدیمی شهر قدس و کرانه باختری رود اردن از چندی پیش و در پی یورش شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای نظامی رژیم اسرائیل به مسجد الأقصی شاهد درگیری‌های شدیدی بین دوطرف است.

فلسطینی‌ها بر دفاع از مسجد‌الاقصی تاکید می‌کنند و به مقابله با یورش صهیونیست به این مسجد می پردازند، زیرا معتقدند که رژیم اسرائیل به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را در سر می‌پروراند.

شهرک نشینان صهیونیست با حمایت و ورود مستقیم نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل با شهروندان فلسطینی و مدافعان فلسطینی مسجد الاقصی در دوره اخیر درگیر شده اند که به شهادت یا زخمی شدن دهها فلسطینی منجر شده است.

در یک مورد، اواخر ماه سپتامبر گذشته یک شهروند فلسطینی در جریان حملات ارتش رژیم اسرائیل در شرق شهر نابلس شهید و 51 فلسطینی دیگر زخمی شدند که هفت نفر از آنها بر اثر اصابت گلوله جنگی جراحت برداشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس