فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ایران با دارا بودن تجهیزات پیشرفته، در زمینه دفاع و جنگ الکترونیک از ظرفیت بالایی برخوردار است.

به گزارش مشرق، سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در همایش روزجهانی دریانوردی با اشاره به آمادگی نیروی دریایی سپاه پاسداران‌ اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با نیروی انسانی مجهز به سلاح ایمان و تجهیزات نظامی مدرن در آمادگی کامل بسر می‌برد.

وی بابیان اینکه با دارا بودن وسایل و تجهیزات مورد نیاز در استان بوشهر از ظرفیت بالایی در زمینه جنگ الکترونیک برخوردار هستیم، ادامه داد: با ظرفیت‌های موجود آمادگی لازم برای انجام هر نوع ماموریت را داریم و با این آمادگی هیچ قدرتی تحت هیچ شرایطی به خود اجازه اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: ایران اسلامی با اقتدار بی نظیری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران شکوهمند دفاع مقدس به دست آورده به لنگرگاه امنیت در منطقه تبدیل شده است.

سردار رزمجو تاکید کرد: با آمادگی و توان دفاعی بالا تلاش برای بهبود رفاه و آسایش مردم در سواحل خلیج فارس را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی گفت: سامانه های موشکی با بردهای متفاوت، پهپاد شناسایی، رادارهای با قدرت شناسایی بیش از 100 مایل تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد : روزانه 7 تا 10 هزار نفر از محل تمرین برای شبیه سازی عملیات‌های نظامی شهدای خلیج فارس در دریاچه شهدای خلیج فارس تهران بازدید می‌کنند.

سردار رزمجو در پایان خاطر نشان کرد : با تدابیر پیش بینی شده خانواده های شهدای خلیج فارس از استان بوشهر به تهران اعزام می‌شوند تا عملیات شبیه سازی نبرد شهیدان خود را از نزدیک مشاهده کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرحسین رزمجو ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    فکر کنم فامیلیم با هم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس