کد خبر 475277
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

در پی آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه کردهای این کشور نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با مسکو خواهان دریافت سلاح از این کشور شدند.

به گزارش مشرق، سیبان همو، فرمانده یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه در گفتگو با بخش ترکی خبرگزاری اسپتنیک گفت که این نیروها خواهان دریافت سلاح از روسیه هستند و آماده‌اند با مسکو در حملات به داعش و النصرة همکاری کنند.

وی از مسکو خواست که در حملات خود تنها به هدف قرار دادن مواضع داعش اکتفا نکند و نیروهای النصرة شاخه القاعده در سوریه را نیز در زمره اهداف خود قرار دهد.

روسیه به طور رسمی از روز چهارشنبه حملات خود به مواضع گروه‌های مخالف در سوریه را آغاز کرده است.

ادریس نعمان، مسئول روابط خارجی حزب اتحاد دموکراتیک سوریه درشهر کوبانی نیز گفت که کردهای سوریه آماده همکاری با هر گروهی هستند که علیه داعش بجنگد.

وی گفت: کردهای سوریه هم اکنون از آمریکا و نیرهای پیش مرگ اقلیم کردستان از لحاظ نظامی و اطلاعاتی حمایت می‌شوند و از هرگونه اقدام مشابهی استقبال می‌کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    این یگان های به اصطلاح مدافع خلق کرد جزو گروه تروریستی پ.ک.ک می باشند و همانند سایر گروهای تکفیری و تروریتی دستشان تا مرفق در خون افراد بی گناه آلوده است هم داعش و هم این ها دو روی یک سکه هستند و هردو باید نابود شوند مشرق چرا برای تروریست ها تبلیغ می کنی ؟
  • رضا ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    تو هم مثل اینکه طرفدار ترکیه هستی؛مرگ بر اردوغان فاشیست؛دست ترکیه بخون مردمان عراق ایران سوریه آلوده است؟الان مردم ترکیه ازادی ندارند دست این دیوانه گیر کرده اند......مرگ بر نوکر ترکیه داعش......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس