کد خبر 475082
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

منابع عراقي از هلاکت سه سرکرده داعش در شرق الرمادي و درخواست شيخ قبايل العبيد در عراق از مردم الحويجه براي قيام عليه تروريست‌هاي تکفيري خبر دادند.

به گزارش مشرق، گروه عصائب الحق از گروه‌هاي مردمي عراق تاکيد کرد پيروزي‌هايي که در جرف الصخر،صلاح الدين،ديالي و ديگر شهرهاي عراقي در برابر تروريست‌هاي تکفيري به دست آمد، صرفا به دست عراقي‌ها محقق شد.

نعيم العبودي سخنگوي عصائب اهل الحق تاکيد کرد نقش بين المللي در بيشتر اوقات، منفي بود و در برابر عمليات مبارزه با تروريسم کارشکني مي‌کرد.

وي افزود تجربه نشان داد که عراقي‌ها با گرايش‌هاي مختلفشان به تنهايي مي‌توانند سرزمين خود را از لوث تکفيري‌ها وتروريسم پاکسازي کنند.

هلاکت سه سرکرده داعش در شرق الرمادي

خبر ديگر اينکه در عمليات نيروهاي امنيتي و داوطلب مردمي در منطقه البوبالي در شرق الرمادي، سه نفر از سرکردگان مهم تروريست‌هاي تکفيري به هلاکت رسيدند.

رائد شاکر جودت فرمانده پليس فدرال عراق گفت در اين عمليات امنيتي، چهر خودروي داعشي‌ها منهدم شد.وي همچنين از کشته شدن 9 تروريست و زخمي شدن شمار ديگري از آنها در حمله نيروهاي واکنش سريع به مخفيگاه آنها در محور شرقي الرمادي خبر داد.

درخواست از مردم الحويجه براي قيام عليه داعش

خبر ديگر اينکه شيخ قبايل العبيد در عراق از مردم الحويجه خواست عليه داعش قيام کنند.

بر اساس گزارش المسله، انورالعاصي از مردم شهر الحويجه و ساکنان مناطق جنوب و غرب کرکوک خواست عليه داعش قيام کنند. وي ساعات يکسره شدن کار تروريست‌هاي تکفيري را نزديک دانست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس