امید ابراهیمی، هافبک ملی پوش استقلال و ستاره این روزهای آبی پوشان پس از جلسه ای که با مسئولان باشگاهش داشت و به نتیجه نرسید با دلخوری همراه تیم ملی راهی امارات شد.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه خبری پچ پچ ، امید ابراهیمی که ۵ گل زده، همراه مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار دارد. وی با بازیهای خوبش و گرفتن چند پنالتی، موثرترین بازیکن استقلال تا اینجای لیگ بوده است و مورد توجه چند تیم عربی و اروپایی قرار گرفته است. پس از پیشنهاد چند تیم قطری، حالا باشگاه مایورکای اسپانیا هم به ابراهیمی پیشنهاد داده و این بازیکن ملی پوش حالا بیش از گذشته اصرار به جدایی دارد.

وی پیش از سفر به دبی همراه تیم ملی، جلسه ای با مسئولان باشگاه برای بررسی پیشنهادهای خارجی اش برگزار کرد. بر اساس شنیده ها در این جلسه مسئولان باشگاه با توجه به تاکید پرویز مظلومی به حفظ بازیکنان تاثیر گذار تیم، به شدت با درخواست ابراهیمی برای صدور رضایت نامه در نیم فصل مخالفت کردند و اصرار این بازیکن هم فایده ای نداشت. از این رو او با ناراحتی جلسه را ترک کرد و بلافاصله هم راهی امارات شد تا در اردوی تیم ملی حاضر شود.

مظلومی پس از اطلاع از دلخوری ابراهیمی سعی کرد با او تماس بگیرد و وقتی موفق به این کار نشد، دست به دامن خسرو حیدری، مدافع ملی پوش استقلال و صمیمی ترین دوست امید شد. شنیده می شود سرمربی استقلال در تماسی که با خسرو داشته از او خواسته با ابراهیمی صحبت کند و ضمن دلجویی، او را از تصمیم اش برای جدایی در نیم فصل منصرف سازد چرا که استقلال در فصل جاری روی توانایی های او حساب ویژه ای باز کرده است و با جدایی او تیم لطمه زیادی می خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس