کد خبر 474894
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

تیزرهای تلویزیونی مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا» از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، در حالی‌که سومین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» در جریان است؛ تیزرهای معرفی کتاب «دختر شینا» که محوریت این‌دوره مسابقه کتاب‌خوانی‌ است به‌روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

کتاب «دختر شینا» روایت زندگی‌نوشت عاشقانه یک دختر روستایی‌ست که در حال‌وهوای روزهای جنگ می‌گذرد و به‌رغم تعلق به ادبیات پایداری و جنگ، اثری است که عین زندگی را با تمام سختی‌ها و خوشی‌هایش برای مخاطب تعریف می‌کند.

«دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی، همسر سردار شهید حاج‌ستار ابراهیمی است که توسط «بهناز ضرابی‌زاده» نوشته شده و در چاپ‌های ویژه مسابقه «کتاب و زندگی» با قیمت 8500تومان در بازار نشر موجود است.


شبکه‌های سراسری سیما تا پایان هفته آینده، هر روز 3مرتبه این تیزرها را پخش می‌کنند. این تیزرها را می‌توانید از طریق کانال اختصاصی «مرکز رسانه‌ای شیرازه» در آپارات به نشانی www.aparat.com/shirazebook هم مشاهده کنید.

گاهی می‌آمد نزدیکِ نزدیک! درِ گوشم می‌گفت: «زود باش! بچه‌ها را زود بزرگ کن! سر و سامان بده! چقدر طولش می‌دهی! باید زودتر از اینجا برویم. فقط منتظر تو هستم. به جان خودت قدم، این بار تنهایی هم به بهشت نمی‌‍‌روم. خیلی وقت است اینجا نشسته‌ام! منتظر تواَم! دستت را به من بده؛ بقیۀ راه را باید با هم برویم!»


بچه‌ها را بغل کرده و دورِ اتاق می‌چرخید. نگاه‌مان به هم گره خورد. بعد از چهار ماه همدیگر را می‌‍دیدیم. اشک می‌ریختم. پرسید: «کجا بودی؟» گفتم: «نانوایی. نگرانِ بچه‌ها بودم؛ آمدم سری بزنم.» گفت: «بمان! من می‎روم!» چادرم را از سرم درآورد و پوتین‌هایش را پوشید. خندید و گفت: «تا بیست بشمری برگشتم!» صورتِ بچه‌ها را شُستم. خانه را مرتب کردم. وقتی برگشت همه چیز مرتب بود. بوی غذا خانه را پر کرده و آفتاب، وسط اتاق بود. در و دیوارِ خانه به رویمان می‌خندیدند!


می‌چرخید و می‌گفت: «خدایا شکرت! خدایا شکرت!» به هول از جا بلند شدم و بچه را از دستش گرفتم و گفتم: «چه خبر شده. بچه را چه کار داری؟! تیم بچه هنوز یک ماهش هم نشده! چله‌گی دارد! دیوانه‌اش می‌کنی!» شانه‌هایم را گرفت و تکانم داد! بعد سرم را بوسید و گفت: «قربان تو و بچه‌ات بروم که این قدر خوش قدم‌اید!» کتش را از جا لباسی برداشت. ماتم برده بود. گفتم: «کجا؟!» گفت: «می‌روم بچه‌ها را خبر کنم! امام دارد می‌آید!»

سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا»  از شهریورماه آغاز شده و تا  30آبان‌ماه 94 ادامه دارد. برای خرید این کتاب می‌توانید عدد3 را به سامانه 10001661 پیامک کنید و یا از طریق وب‌سایت‌های

ترنج www.toranjbook.com پاتوق کتاب فردا www.bookroom.ir کتاب‌خون www.ketabkhon.ir

خریداری کنید.

برای اطلاع از نحوه شرکت در مسابقه و جوایز برندگان، می‌توانید به سایت «کتاب و زندگی» به نشانی ketabzendegi.ir مراجعه کنید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس