کد خبر 474819
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به نوشته این سایت، 8 بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران، زن نیستند. العربیه این ادعای عجیب را به نقل از مجتبی شریفی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آورده است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم فوتسال بانوان ایران با قهرمانی در آسیا توجه خیلی ها را به سمت ورزش بانوان جلب کرده، خبری در بخش عربی سایت العربیه منتشر شده که می تواند حاشیه های زیادی برای فوتبال بانوان به وجود آورد.

به نوشته این سایت، ۸ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران، زن نیستند. العربیه این ادعای عجیب را به نقل از مجتبی شریفی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آورده و مدعی شده او در گفتگو با باشگاه خبرنگاران چنین ادعایی را مطرح کرده. این سایت در ادامه گزارش خود، از قول شریفی آورده که ۸ بازیکن مربوطه، پیش از این مرد بوده اند و برای بازی کردن در تیم بانوان، عمل تغییر جنسیت انجام داده اند.

این خبر در شرایطی منتشر شده که شریفی در گفتگو با سایت برنامه نود چنین حرفهایی را تکذیب کرده و گفته اصلا مصاحبه ای با سایت العربیه نداشته است. از طرف دیگر او به این نکته اشاره کرده که طی ۴ سالی که از فدراسیون خارج شده با هیچ رسانه ای صحبت نکرده که بخواهد این حرفها را هم مطرح کرده باشد.
منبع: آی اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    غلط کردن دیگه مافرق زن ومردو میفهمیم
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ رسما چرت گفته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس