دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تشکیل شورایی که تمام اصول‌گرایان در آن برای ائتلاف حضور داشته باشند، موضوعی است که ما به‌سهم خودمان برای تشکیل آن در حال فعالیت هستیم.

حبیبی: به‌دنبال تشکیل شورای ائتلافی اصولگرایان هستیمبه گزارش مشرق، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به آخرین فعالیت‌های سه تشکل اصول‌گرا برای وحدت میان نیروهای اصول‌گرا اظهار داشت: جلسات سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران قرار نبوده است تعطیل شود و هر زمان که ضرورتی پیش آید این جلسات تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به جلسات اصول‌گرایان با موضوع "انتخابات" افزود: ما در جلساتی که در جبهه پیروان و حزب مؤتلفه اسلامی برگزار می‌کنیم، عمدتاً بحث‌های انتخاباتی مطرح است؛ ولی بنده با سایر اصول‌گرایان در چند هفته اخیر ملاقاتی در خصوص بحث وحدت نداشته‌ام.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر "مهمترین برنامه ما کمک به ایجاد ائتلاف میان اصول‌گرایان با محوریت روحانیت است" از عدم تعطیلی جلسات سه تشکل اصول‌گرا خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات دبیران کل مؤتلفه، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران تمام و تعطیل نشده است و هر زمان ضرورتی پیش آید، قرارمان بر این است که جلسه تشکیل دهیم.

حبیبی تصریح کرد: تشکیل شورایی که تمام اصول‌گرایان در آن برای ائتلاف حضور داشته باشند، موضوعی است که ما به‌سهم خودمان برای تشکیل آن در حال فعالیت هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس