کد خبر 474509
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

درحالی که استاندار تهارن روز گذشته (دوشنبه) دو مکان را برای تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا اعلام کرد، امروز دبیر شواری اطلاع رسانی استانداری، مکان جدیدی را برای برگزاری این مراسم مشخص کرده است.

به گزارش مشرق، سیدحسین هاشمی روز گذشته (دوشنبه) پس انتشار اخباری درباره انتقال اجساد به کشور، به مصوبه شورای تامین استان درباره برگزاری مراسم تشییع پیکرها اشاره کرده و گفته بود: آیین تشییع جان‌باختگان تهرانی فاجعه منا، 24 ساعت پس از انتقال به ایران برگزار می‌شود. اگر تعداد جان‌باختگان تهرانی بیش از 10 نفر باشد! آیین تشییع در مصلای امام راحل (ره) و اگر کمتر باشد، در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.

اما حالا پیام برازجانی از تعیین مکان دیگری برای برگزاری مراسم تشییع جان‌باختگان خبر می‌دهد. او گفته است: تشییع پیکر جانباختگان منا از مقابل دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

این در حالیست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هنوز از مسیر تشییع پیکرها اطلاعی ندارد. سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفته است: تاکنون زمان و مسیرهای تردد پیکر جان‌باختگان مشخص نشده و چیزی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

زمان انتقال اجساد به کشور و همچنین تعداد جان‌باختگانی که قرار است بازگردانده شوند، هنوز مشخص نشده است؛ به نظر می‌رسد این بلاتکلیفی بخشی از هماهنگی‌ها برای اجرای مراسم تشییع را نیز سردرگم کرده است. مکان و زمان به صورت قطعی مشخص نیست و رییس حج و زیارت گفته مشکلاتی درباره هواپیمایی که برای انتقال اجساد درنظر گرفته شده، وجود دارد. این در حالیست که از روز گذشته پیامک‌های دعوت به مراسم تشییع پیکرهای فاجعه منا برای مردم فرستاده می‌شود تا خود را برای این همراهی آماده کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس