مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: نمی‌دانم مشکل مشهد چیست که برای حضور سرمربی باید استعلام بگیرد در حالی که کاظمی پیش از این مشغول به فعالیت بوده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عباسی در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما صحبت‌های خود را روز گذشته با فرهاد کاظمی انجام دادیم و قرار شده او تا ظهر فردا به ما جواب بدهد. 90 درصد راه پیش رفته و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید تا فردا ما قراردادمان را با او امضا کنیم.

وی در مورد اینکه علیپور اعلام کرده سیاه‌جامگان باید برای انتخاب سرمربی از سازمان لیگ استعلام بگیرد گفت: نمی‌دانم مشکل مشهد چیست که هر موقع سرمربی بخواهد به این شهر بیاید باید استعلام بگیرد. کاظمی تا دو هفته پیش که کار خود را انجام می‌داد. حالا چه اتفاقی افتاده که باید استعلام گرفته شود. مگر می‌شود حالا او با مشکل روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان افزود: اتفاقا اگر فردی می‌خواهد در مشهد حاضر شود و مورد هم داشته باشد باید مسئولین کمک کند تا در این شهر پربرکت حاضر شود و از نعمات آن استفاده کند. یک سال هم زمانی که برای ابومسلم قصد انتخاب سرمربی وجود داشت این اتفاق افتاد که آنقدر امروز و فردا کردند که تیم سقوط کرد. البته هم‌اکنون تیم در آن شرایط وجود ندارد اما باید روی مشهد حساب دیگری باز کنم.

عباسی تاکید کرد: البته ما استعلام لازم را خواهیم گرفت و تابع قانون هستیم اما بعید می‌دانم که کاظمی برای حضور روی نیمکت سیاه‌جامگان مشکلی داشته باشد چراکه پیش از این سرمربی بوده و کار خود را انجام می‌داده است.

وی در مورد وضعیت سعید رمضانی گفت: رمضانی عضو لاینفک باشگاه است. او به عنوان قائم‌مقام باشگاه در کنار تیم خواهد بود و کار خود را انجام می‌دهد و به من کمک می‌کند تا من هم سرم خلوت‌تر شود. شب گذشته هم خود رمضانی با کاظمی مذاکره کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس