کد خبر 474054
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

سیاوش بختیاری زاده که به شدت از مصاحبه ای پخش شده در برنامه نود از بازیکنان تیمش که به مشکلات مالی اعتراض داشتند صحبت های تندی علیه عادل فردوسی پور انجام داد.

به گزارش مشرق، در برنامه نود عادل فردوسی پور در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد نگران این است که این تیم نتواند فصل را به پایان برساند که سرمربی استقلال اهواز گفت: ترس باید از این نظر باشد که راجع به داوری صحبت داشتید اما داوران هم به نظر می رسد مشکلاتی دارند و امیدوارم انها نیز بمانند.

سیاوش بختیاری زاده در مورد جوانگرایی تیمش گفت: باید برنامه را بر اساس تیمی جوان که تشکیل داده ایم قرار می داد. پرسپولیس حساب بانکی داد و از طرفدارانش تقاضای مالی کرد. محمد غلامی بازیکن باتجربه ماست و او از تیم های دیگری نیز که حضور داشته چک و طلب دارد ولی اینجا رفتار دیگری نشان داد.

وی ادامه داد: یکی از آقایانی که کارهای مالی بازیکن را انجام میدهد گفت چند روز دیگر از طریق صدا و سیما پول بازیکنان را پرداخت کنید و امشب که برنامه تان به مشکلات مالی ما اختصاص داده شد متوجه صحبت های دلال یا ایجنتی که این حرف را به من زد شدم.

البته عادل فردوسی پور اعلام کرد این باشگاه نباید صورت مساله را پاک کند و این مصاحبه از بازیکنان استقلال اهواز در جلوی سازمان لیگ گرفته شده است.

جهانداری نیز در ادامه در بحثی که شکل گرفته بود حاضر شد و درباره مشکلات مالی تیمش گفت: اسپانسرها قرار بود خیلی زود پول را پرداخت کنند و بر اساس آن چک داده بودیم اما طی چند روز آینده پول بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس