حرکت ارزشمند باشگاه رئال مادرید در پذیرش آوارگان سوری تحسین همگان را بر انگیخت. ورود اوسامه و دو پسرش به خاک اسپانیا و استقبال گرم اهالی فوتبال این کشور و علی الخصوص رئال مادرید از آنها سوژه خبری بسیاری از خبرگزاری‌های دنیا شد.

به گزارش مشرق، انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی که در آن یک خبرنگار مجارستانی در حال لگد زدن به یک پدر و پسر آواره سوریه ای بود، واکنش های جهانی بسیار گسترده ای را به دنیال داشت.

فیلم/ حرکت ارزشمند رئالی‌ها در قبال آوارگان سوری

فیلم/ حرکت ارزشمند رئالی‌ها در قبال آوارگان سوری
اساما و زیاد عبدالمحسن، شخصیت های اصلی این فیلم بودند که به دعوت مدیران ختافه، وارد مادرید شدند. باشگاه رئال مادرید هم از اساما که خود در سوریه مربی فوتبال بوده، دعوت کرده بود تا همراه دو پسرش، روز شنبه دیدار رئال مادرید و گرانادا را از جایگاه ویژه ورزشگاه برنابئو تماشا کنند. چهره شاد کودک سوری در کنار فوق ستاره پرتغالی رئال جالب توجه بود.

فیلم/ حرکت ارزشمند رئالی‌ها در قبال آوارگان سوری
بنا بر گزارش برخی منابع اوسامه از آنجایی که در کشور خود به عنوان مربی فوتبال فعالیت کرده، اکنون در آکادمی فوتبال رئال مادرید پیشنهاد کار با حقوق مناسب دارد و از سوی شبکه خبری فوتبال اسپانیا نیز به عنوان مفسر ورزشی استخدام رسمی شده است، همچنین اتحادیه فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید نیز خانه‌ای بسیار زیبا در مادرید به اوسامه و پسرانش اهدا کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    100 بارگفتم پلیرت رو عوض کن اگه حالیت شد
  • ناشناس ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین و صد احسنت به بازیکنان و مدیران انسان دوست و فهیم رئال مادرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس