یکی از بسیجی‌ها نوشته بود که شما و برنامه صبح جمعه با شما جزو امدادهای غیبی است! ما تعجب کردیم که یعنی چه! جزو امدادهای غیبی؟ در ادامه نامه نوشته بود: من در سنگر خودم نشسته بودم، مشغول دیدبانی بودم و پشت ضدهوایی نشسته بودم......

گروه فرهنگی مشرق - منوچهر آذری گوینده، بازیگر پیکسوت اخیرا به بهانه هفته دفاع مقدس خاطره ای جالبی را از دهه شصت و دوران دفاع مقدس نقل کرده است که بسیار خواندنی است. آذری می گوید بسیجی‌ها و بچه‌هایی که رفته بودند در جبهه‌ها می‌جنگیدند، برای ما نامه می‌فرستادند. خدا شاهد است. اگر بگویم خروارها نامه می‌آمد، اغراق نکرده‌ام. خروارها نامه از جبهه می‌آمد که آقا ما صبح‌های جمعه، در سنگرهایمان با کارهای شما شاد می‌شویم.

وقتی صبح جمعه با شما یک بسیجی را نجات می دهد

خالق نقش شوت زاده در مجموعه رادیویی صبح جمعه با شما اشاره می کند "یکی از بسیجی‌ها این مطلب را نوشته بود که شما جزو امدادهای غیبی هستید‌! ما تعجب کردیم که یعنی چه جزو امدادهای غیبی؟ در ادامه نامه نوشته بود: من در سنگر خودم نشسته بودم، مشغول دیدبانی بودم و پشت ضدهوایی نشسته بودم. جمعه‌ها که می‌شد، همه بچه‌ها به برنامه صبح جمعه با شما گوش می‌دادند. من رادیو نداشتم. سنگر جلوتر از من رادیو داشت و داشتند گوش می‌دادند. یکدفعه مرا صدا کردند و گفتند علی‌! علی بدو بیا‌! صبح جمعه با شما شروع شد. من هم بلند شدم و رفتم سنگر آنها که برنامه شما را گوش بدهم. یکدفعه خمپاره‌ای مهیب خورد به سنگر من و کل سنگر رفت روی هوا‌! به همین خاطر به شما می‌گویم امداد غیبی‌! یعنی اگر برنامه شما نبود من رفته بودم روی هوا و تکه پاره شده بودم ! این یکی از آن خاطراتی است که همیشه یادم می‌ماند. یک نفر دیگر نوشته بود برنامه شما خیلی جالب است و به ما انرژی می‌دهید. ما واقعا کیف می‌کردیم که یاد ما هستید. به هرحال کمک‌های مردمی مثل مواد غذایی و پوشاک بود و هرکسی هر کمکی می‌توانست می‌کرد.

منبع جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    حالا این امداد غیبی کار خوبی کرده بود که جانش را نجات داد یا چون جلوی شهید شدنش را گرفته بود ، کار بدی کرده بود ؟ من یکی که گیج شدم !
  • حسن ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 0
    چو نگهدارمن آنست كه من ميدانم شيشه در بغل سنگ نگه ميدارد
  • حامد ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    ولی خوب در اصل ضرر کردی ، چون اگه تو سنگرت مونده بودی از این دنیای لعنتی نجات پیدا کرده بودی و الان نزد پروردگارت روزی میگرفتی.
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    1 0
    اینطوری اگه در نظر بگیری اصلا خود کلاه ضد گلوله و خود سنگر هم باعث جلوگیری از سعادت شهادت می شه یا مثلا وقتی صدای خمپاره میشنوی بخوابی رو زمین سعادت شهادت و از دست دادی یا مثلا دیگه عقب نشینی تاکتیکی معنی نداره ، دشمن آمد همه باید کشته بشن چون این شهادته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس