روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس از افتتاح نمایشگاه «دیپلماسی و دفاع مقدس» در هفتم مهرماه در گالری فکه باغ موزه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ سند برگزیده مربوط به تجاوزات رژیم بعثی به کشور و اقدامات دستگاه دیپلماسی موجود است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از افتتاح نمایشگاه «دیپلماسی و دفاع مقدس» خبر داد و گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تجاوز رژیم بعثی عراق به کشور، این نمایشگاه دفاع مقدس برای اولین بار در اسناد وزارت امور خارجه برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و مرکز اسناد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه هفتم مهر ماه در گالری فکه باغ موزه افتتاح خواهد شد.

رضوانی در ادامه سخنانش افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تصاویر 100 سند برگزیده مربوط به تجاوزات رژیم بعثی به کشورمان و اقدامات دستگاه دیپلماسی در این باره به نمایش در می‌آید. اسناد به نمایش درآمده در  نمایشگاه «دیپلماسی و دفاع مقدس» شامل اسناد قبل از انقلاب اسلامی تا ابتدای دهه 70 خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از هفتم تا سیزدهم مهرماه ساعت 9 صبح الی 17 به «گالری فکه» واقع در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس