کد خبر 473226
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

در مراسمی با حضور معاون سیاسی ستاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، تودیع و معارفه رئیس‌ مرکز مطالعات سیاسی این معاونت و سردبیر هفته نامه رسمی سپاه برگزار شد.

به‌ گزارش مشرق، در این مراسم که با حضور کارکنان مرکز مطالعات سیاسی معاونت سیاسی و هفته‌نامه صبح‌صادق برگزار شد، سردار رسول‌ سنایی‌راد، معاون سیاسی سپاه با اشاره به نقش هفته‌نامه صبح‌صادق در روشنگری و بصیرت‌افزایی کارکنان سپاه و بسیج گفت: صبح‌صادق در طول ۱۵ سالی که از انتشار آن می‌گذرد به‌دلیل داشتن نیروهای توانمند و دارای تعهد و تخصص، همواره در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارتقای بینش و بصیرت سیاسی پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان حرکت کرده و از این پس نیز با قدرت و قوت این مسیر را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های کسانی که در دوره ۱۵ ساله انتشار صبح‌صادق با تحمل سختی‌ها، محدودیت‌ها و دشواری‌های فراوان، به‌ویژه در سال‌های اولیه انتشار، این کار بزرگ را تا به امروز تداوم بخشیده‌اند، افزود: برادر عزیز و پرتلاش آقای گرمابدری که از مؤسسان این هفته‌نامه بوده‌اند، در طی ۱۱ سال گذشته سردبیری این مجموعه را برعهده داشته‌اند و با همکاری دبیران، خبرنگاران و کارکنان این مجموعه ضمن شناخت دقیق از مسائل سیاسی و فرهنگی و... تحلیل‌های مناسبی را به مخاطبان ارائه داده‌اند.

معاون سیاسی سپاه با قدردانی از زحمات رضا گرمابدری در مسئولیت مرکز مطالعات سیاسی و سردبیری هفته‌نامه صبح‌صادق، علی قاسمی را به‌عنوان رئيس جدید مرکز مطالعات سیاسی و سردبیر هفته‌نامه صبح‌صادق معرفی کرد.

علی قاسمی از سال‌های اولیه انتشار صبح‌صادق در این مجموعه نقش داشته و در طی سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف آن فعالیت کرده است. وی پیش از این جانشین مرکز مطالعات سیاسی بود. در این مراسم از زحمات چندین ساله علی اسماعیلی، جانشین سردبیر هفته‌نامه صبح‌صادق تقدیر و علی حیدری به‌عنوان جانشین جدید سردبیر صبح‌صادق معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس