برخی شرکت‌های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکبات کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می‌کنند در حالی که مواد متشکله آنها شیمیایی است.

 به گزارش مشرق، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن اکثر تولیدات آبمیوه و آبلیمو تقلبی خبر داد.

محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های میدانی انجام شده از شرکت های تولید آبمیوه و مرکبات گفت: برخی شرکت های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکباتی همچون آلبالو و لیمو و ... کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند در حالی که مواد متشکله آنها میوه یا مرکبات طبیعی نبوده و حاوی فرآورده های شیمیایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در بسته بندی این کالا ها همچنین از پروانه بهره برداری و برچسب استاندارد استفاده شده است.

وی اظهار داشت: از آنجا که عبارت و تصویر مندرج در ظروف با محتوای آن مطابقت ندارد و از مصادیق آشکار تقلب است ضروری است به فوریت افراد خاطی شناسایی و پرونده های تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استقبال دستگاه های نظارتی فردا جلسه ای به منظور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکار و برنامه ریزی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس