ولیعهد عربستان مدعی شد که فاجعه منا از زمان وقوع مورد "توجه و پیگیری" ملک سلمان بوده و برای انجام تحقیقات در این باره دستورات "لازم" را صادر کرده است!

به گزارش مشرق، شبکه خبری العربیه اعلام کرد: محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد و وزیر کشور عربستان در نشستی با حضور مدیران و رهبران بخش‌های امنیتی که در مراسم حج امسال شرکت داشتند از تلاش‌های خالد الفیصل، "امیر منطقه مکه" به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌اش برای بهبود خدمات رسانی به حجاج تقدیر کرد!

وی همچنین نقش نیروهای امنیتی و تمامی طرف‌های شرکت کننده در برخورد با فاجعه منا و "کمک" به زخمی شدگان و "تسهیل" حرکت و رفت و آمد حجاج برای بجا آوردن مناسک حج را ستود!

این درحالی است که فاجعه منا موجب جان باختن تعدادی زیادی از زائران خانه خدا شده است و همگان بی کفایتی و سهل انگاری مسئولان عربستانی را دلیل این فاجعه می‌دانند. این فاجعه پس از فاجعه افتادن جرثقیل بر روی حجاج و جان باختن تعدادی از آن‌ها رخ داد.

محمد بن نایف تاکید کرد که فاجعه منا از زمان وقوع مورد "توجه و پیگیری" ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان بوده است و وی دستورات "لازم" را برای تحقیقات درخصوص این فاجعه صادر کرده است!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    خاک بر سرت که چه راحت خون مسلمین را به زمین می ریزی یک روز در یمن یک روز در کعبه وامروز هم در منا اف لک ایها الخائنین باسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس