کد خبر 473026
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

فتاحی با بیان توضیحاتی در ارتباط با تیراندازی روز گذشته ماموران پلیس به یک سارق حرفه‌ای در پردیس، از کشف و توقیف 8400 لیتر مشروبات الکلی در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس در خصوص تیراندازی روز گذشته اتوبان پردیس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: روز گذشته یک متهم شرور و سابقه‌دار که به اتهام چندین فقره سرقت و تجاوز به عنف به مدت شش ماه تحت تعقیب بوده، در شهرستان پردیس توسط نیروهای پلیس شناسایی شد و علیرغم تذکر چندین بار نیروی انتظامی ، وی اصرار به فرار داشت و به دلیل مقاومت و بی‌توجهی به دستورات پلیس بر اثر ضرب گلوله کشته شد.

وی همچنین از کشف و توقیف 8400 لیتر مشروبات الکلی در شهریور ماه خبر داد و گفت: متهمان این پرونده دستگیر و کل مشروبات معدوم شده است.

دادستان پردیس ادامه داد: به منظور اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضائیه و در راستای مبارزه با جرائم فرهنگی نسبت به شناسایی اماکن و سوله‌هایی که در حاشیه شهر تهران مبادرت به تولید و توزیع مشروبات الکلی می‌کنند، اقدامات مقتضی صورت گرفت و

فتاحی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و استفاده از نیروی‌های بسیجی این اماکن شناسایی شدند و گزارشات آن به دادستانی اعلام شد.


منبع:میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس