داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ــ راه‌آهن اعلام کرد که با توجه به هجمه‌‌های اخیر احتمال دارد از قضاوت کردن انصراف دهد.

به گزارش مشرق، حسین زرگر در مورد اتفاقات دیدار استقلال ــ راه‌آهن اظهار داشت: از زمانی که پول وارد فوتبال شد، مظلوم‌تر از قشر داوری وجود ندارد که مورد حمله قرار بگیرد. این مسئله را قبول دارم که ما بدون اشتباه نیستیم، اما آیا برابری در برخورد با بازیکن متخلفی که پول آن‌چنانی می‌گیرد با داوری که پولی نمی‌گیرد، وجود دارد؟ این یک علامت سؤال بزرگ است که پاسخی داده نشده است.

وی با تأکید بر اینکه داوران هم اشتباه می‌کنند، با اشاره به قضاوت روز گذشته‌اش گفت: اشتباهاتم در بازی استقلال ــ راه‌آهن را می‌پذیرم. در صحنه اخراج درواز‌ه‌بان راه‌آهن، کارتی که دادم درست بود اما قبل از آن، بازیکن استقلال مرتکب خطا شده بود که این صحنه را ندیدم. باید از مجموعه راه‌آهن و مهدی تارتار بابت این موضوع عذرخواهی کنم.

این داور کشورمان در خصوص انتقادات محسن ترکی علیه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به‌دلیل عدم برخورد با هجمه‌های اخیر علیه داوری تصریح کرد: با صحبت‌های ترکی صددرصد موافقم. داوران با کمترین قرارداد و امکانات، با عشق کارشان را انجام می‌دهند. اعتراض حق مسلم تیم‌ها است و همه‌جای دنیا اعتراض وجود دارد اما اگر مسئولان نمی‌توانند جلوی تهمت‌هایی را که به داوران زده می‌شود، بگیرند، مجبور هستیم خودمان فکری به حال خودمان کنیم.

زرگر ادامه داد: وقتی با تهمت‌هایی که زده می‌شود، آبروی‌مان در خطر باشد و زندگی خصوصی‌مان تحت‌تأثیر قرار بگیرد، ناچاریم خودمان کنار بکشیم تا آرامش داشته باشیم. با این شرایط احتمال دارد از داوری بروم. مربی و بازیکن میلیاردی هم اشتباه می‌کنند اما زمانی که داور اشتباه می‌کند، آن را بزرگ می‌کنند.

وی عنوان کرد: هجمه‌ علیه داوری از هفته نخست آغاز شد و هر هفته هم بیشتر می‌شود. امیدوارم مسئولان فکری به حال این شرایط کنند تا هجمه‌ها کمتر شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    داور کار خودشو برای استقلال، خوب انجام داد
  • فرشاد ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    بله بازیکن میلیاری هم اشتباه می کند ولی اشتباه بازیکن به ضرر تیم خودش است ولی داور فرق دارد اول اینکه کار شما قضاوت است باید نهایت دقت را بکنید دوم شما نباید به بهانه اینکه دست مزدتون کم دیگران را قربانی کنید چون همه تیمها دارند زحمت می کشند آنوقت شما براحتی مگید اشتباه کردیم ببخشید از کجا معلوم عمدی نبوده چرا اشتباه نکردی عمران زاده را در صحنه خطا و پنالتی دادن اخراج کنی
  • masoud ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    متاسفم برای این فدراسیون که برای تیم ته جدولی پرسپولیس دارد داورهای خودشو نابود میکنه تاسف برای این داورها که این فوتبال زشت و کثیف با بازیکنان بی ادب مدیران بی لیاقت و مربیان پولپرست را تحریم نمی کنند
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    پنالتی برای استقلال
  • مصطفی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    با سلام مسابقات شیرجه المپیک رو گزارش میکینم، حالا یک شیرجه زیبا از طارمی یه لحظه ، بله بله داور در کمال ناباوری اعلام پنالتی میکنه برای تیم لنگی
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    اخراج کاملا درست بود چیزی که فاجعه بود افساید اعلام کردن گل کاملا صحیح استقلال بود. لنگیایی که این فصل رکورد تمارض رو شکستن دارن دم از پنالتی ای میزنن که برای استقلال گرفته شده!
  • مصطفی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    چرا یادداشتی رو که دیشب نوشتم رو درج نکردین . چون به ضرر پرسپولیس بود ؟ من که هیچ توهینی هم نکرده بودم. چن ساله دارم سایتتون رو نگاه میکنم ، حتی به دوستام هم در مورد سایتتون گفتم ، ولی حالا خیلی متاسفم براتون . این رو هم چاپ نکنین . ما که طوریمون نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس