کد خبر 472683
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

دکتر احمد احمد نعینع قاری برجسته جهان اسلام با صدور پیامی درگذشت قاری و مبتهل کشورمان را به ملت ایران و جامعه قرآنی کشور تسلیت گفت.

 به گزارش مشرق، دکتر احمد نعینع قاری برجسته جهان اسلام با صدور پیامی درگذشت جمعی از قاریان و مبتهلان کشور را به ملت ایران و جامعه قرآنی کشور تسلیت گفت.

در پیام دکتر نعینع آمده است:

انالله و اناالیه راجعون
سوگند به خداوند بزرگ که این مصیبت عظمی بر ما بسیار گران و سنگین است. مطمئناً این شهدای بزرگوار اکنون در محضر الهی و در جوار ملکوتی پیامبر اکرم(ص) رزق و روزی دریافت می‌کنند. این شهدا از فضلی که خداوند به آنها عطا نموده مغتنم و شادمان هستند.

وی در پایان این پیام تصریح کرد: برای این شهدای عزیز فردوس‌ برین و برای خانواده مکرم آنها صبر و برای ملت بزرگ ایران اسلامی و دوستان عزیزمان در جامعه قرآنی کشور جمهوری اسلامی ایران از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    دریغ از یک وحدت جامع توسط کشورهای اسلامی
  • مهدي ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    با سلام ، اين شهادت، گواراي وجود حاج محسن عزيز باشه و انشاالله در قيامت نيز ايشون با قرآن محشور بشه. واقعا" درسته كه خداي مهربان، شهدا رو گلچين مي كنه و نزد خودش ميبره ، اونهايي رو با شهادت گلچين مي كنه و ميبره كه متعلق به اين دنياي خاكي و پست نيستند و آسماني و خدايي هستند و اين دنيا براشون حكم قفس رو داره. حاج محسن هم ازين انسانها بود ... منكه خيلي دارم غبطه مي خورم به حالش ، ادم دقيقا بعد از روز عرفه و در حال احرام و با لباس احرام در حاليكه مهمان پاك خداست، صاف بره پيش خدا ... خب، چه سعادتي بالاتر از اين هست؟؟ از خدا هميشه خواستم مرگ من و خونواده ام رو هم شهادت در راه خودش قرار بده... البته منكه لايق نيستم . خوشا به سعادت حاج محسن حاجي حسني كارگر ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس