رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همه ملی‌پوشان به فکر اهتزاز پرچم ایران هستند و افکارشان حول محور قهرمانی می‌چرخد.

به گزارش مشرق محمود مشحون در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله اول جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به کلی سیستم، تاکتیک و تکنیک بچه‌ها تغییر کرده و با مسابقات گذشته فرق کرده است. همه در قالب یک تیم به صورت صمیمی و منسجم قرار گرفته‌اند، کادر فنی هم به خوبی و با تسلط زیادی تیم را هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: سه بازی گذشته ما سنگین نبود اما ملی‌پوشان نشان دادند که چقدر همبستگی و همکاری خوبی دارند. مهمترین موضوع این است که ملی‌پوشان چه 2 دقیقه و چه 40 دقیقه بازی کنند کارهای کادر فنی را در زمین انجام می‌دهیم و این اتفاق مورد توجه چینی‌ها هم قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مراحل بعدی عنوان کرد: کار اصلی ما از دور دوم آغاز می‌شود باید به مصاف تیم‌های فیلیپین، فلسطین و هنگ کنگ برویم. ملی‌پوشان فردا استراحت دارند و باید با قدرت بیشتری دور دوم را آغاز کنند.

مشحون در مورد وضعیت تغذیه بازیکنان در چین عنوان کرد: ما به اندازه کافی از ایران غذا آورده‌ایم و حدود 9 نوع غذا به خواست ملی‌پوشان تهیه شده تا مشکلی پیش نیاید. دکتر تغذیه تیم هم به خوبی به تغذیه بازیکنان نظارت دارد.

وی در مورد اینکه اعلام شده شاید به دلیل عدم پرداخت حق پخش از سوی صدا و سیما دور دوم مسابقات پخش نشود، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما فکر می‌کنم صدا و سیما حتماً به آنچه که وظیفه‌اش است عمل می‌کند. من هم در اینجا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت داور ایرانی که هنگام دادن تست مصدوم شد، گفت: رضا آذرافزا هنگام تست دادن عضله پایش کش آمد و نتوانست ادامه دهد. در حال حاضر هم تحت مداوا است و دیگر نمی‌تواند در این دوره از جام ملت‌ها قضاوت کند. او جزو داوران خوب ما بود که متأسفانه بدشانسی آورد.

مشحون با اشاره به دیدار با رؤسای فدراسیون‌های چند کشور، گفت: دیدار رسمی آن چنانی نداشتیم اما به طور غیررسمی با مسئولان کشورهای تایلند، کویت و بحرین برای برگزاری تورنمنت‌هایی مخصوص بانوان صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا در صورت قهرمانی، فدراسیون به جز پاداش کمیته ملی المپیک پاداشی را به بازیکنان خواهد داد یا خیر؟ گفت: شایستگی ملی‌پوشان ما بالاتر از این است که برای موفقیت آنها مبلغ تعیین کنیم. همه در اندیشه به اهتزاز در آوردن پرچم ایران هستند و افکارشان حول محور قهرمانی می‌چرخد. در هر مسابقه همه فکر می‌کنند فینال رقابت‌ها است و با تمام توان بازی می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس