شاید امروز رضا عنایتی سرگروه باتجربه سیاه‌جامگان به‌خاطر از دست دادن ضربه پنالتی نماینده دوم خراسان در لیگ‌برتر خودش را سرزنش کند.

گروه ورزشی مشرق - سیاه‌جامگان خراسان در هفتمین بازی لیگ‌برتری خود برای پنجمین‌ مرتبه شکست را تجربه کرد. این تیم تازه‌وارد به سطح اول فوتبال ایران در شرایطی مغلوب گل بیت سعید از استقلال‌صنعتی شد که می‌توانست با بهره بردن از پنالتی دقیقه56 بازی، بازنده دیدار نباشد.

شاید امروز رضا عنایتی سرگروه باتجربه سیاه‌جامگان به‌خاطر از دست دادن ضربه پنالتی نماینده دوم خراسان در لیگ‌برتر خودش را سرزنش کند.

عنایتی در آستانه تکرار رکورد خراب‌ کردن پنالتی

رضا چند روز قبل در جام‌حذفی هم ضربه پنالتی‌اش برابر سایپا را از دست داده بود تا شریک مستقیم شکست 3 بر یک تیمش برابر خودروسازان باشد.

* پنالتی 3 امتیازی

به گزارش مشرق، رضا عنایتی 39ساله در لیگ پانزدهم به سیاه‌جامگان پیوست و اتفاقا بد کار نکرد. آقای گل اسبق لیگ‌برتر در فصل جاری شش مرتبه وارد ترکیب اصلی سیاه‌جامگان شد تا طی 517دقیقه تلاش، دو گل به ثمر برساند.

مهاجم محبوب استقلالی‌ها هفته اول لیگ دروازه آبی‌ها را در دقیقه63 باز کرد و بعد در ایستگاه پنجم با ضربه پنالتی دقیقه59 خود عامل برتری یک بر صفر سیاه‌جامگان برابر راه‌آهن شد. یک ماه و یک روز قبل ایگور ننزیچ نتوانست ضربه پنالتی عنایتی را مهار کند اما دو روز پیش خسوس برزیلی دست رضا را خواند و توپش را دفع کرد.

* به صنعتی‌ها گل زده بود

کاپیتان امروز سیاه‌جامگان فصل قبل هم در ضیافت پنالتی‌های دیدار میان پدیده و نفت بدشانس بود.

رضای آقای گل در نیمه‌نهایی جام‌حذفی فصل پیش ضربه پنالتی‌اش برابر نفت علیرضا منصوریان را به هدر داد تا آنجا هم تاثیر مستقیمی در شکست پدیده و حذف نماینده خراسان از دور رقابت‌ها داشته باشد.

عنایتی البته در لیگ چهاردهم برای استقلال 13بازی کرد و پنالتی نزد. رضای آقای گل طی 1126دقیقه با پیراهن آبی چهار گل زد که هیچ‌کدام‌شان از روی نقطه پنالتی نروییده بود.

با این حال در نیم‌فصل نخست کاپیتان برای پدیده 15بازی انجام داده بود تا پنج گل بزند؛ پنج گلی که سه تای آنها برابر صبا(هفته سوم)، راه‌آهن(هفته ششم) و استقلال‌صنعتی(هفته هفتم) به ثمر رسیده بود. شاید این از بدشانسی عنایتی بود که برخلاف فصل پیش نتوانست دروازه صنعتی‌های اهواز را باز کند. توپی که عنایتی برابر خسوس زد اول از بین پاهای او رد شد و ضمن برخورد با پای گلر بعد به تیر افقی خورد و در بازگشت ضربه مجدد آقای گل راهی به چارچوب پیدا نکرد.

* لیگ نحس

رضا عنایتی همواره در گلزنی شهره بوده است. با این حال آقای گل ادوار اول، چهارم و پنجم لیگ‌برتر بدترین سال فوتبالی خود را از نظر خراب شدن پنالتی‌هایش در فصل93-92 پشت‌سر گذاشت.

در لیگ سیزدهم عنایتی با پیراهن صبا مقابل نفت، استقلال(هفته چهارم)، فجر و پرسپولیس (هفته بیست‌وهفتم) پنالتی‌هایش گل نشد.

در دیدار برابر راه‌آهن(هفته دهم) نیز پنالتی‌اش توسط دروازه‌بان حریف دفع شد که خود این مهاجم آن را در برگشت به گل تبدیل کرد.

عنایتی آخرین‌بار در تقابل با پرسپولیس مغلوب جسارت نیلسون شده بود. از دیدار جمعه دوم اسفندماه سال1392 دقیقا یک‌سال و هفت‌ماه و پنج روز می‌گذرد. جالب اینکه آن روز عنایتی در دقیقه93 تک‌گل صبا را درون دروازه نیلسون و پرسپولیس جای داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس