کد خبر 472229
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

جنگ لفظی آقای خاص و سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن همچنان ادامه دارد و این بار مورینیو کنایه تندی به ونگر زد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (شنبه) شاگردانش مقابل نیوکاسل در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، در پاسخ به پرسش خبرنگاران برای اظهارنظر در خصوص محرومیت سه جلسه‌ای دیه‌گو کاستا و پاک شدن کارت قرمز گابریل، مدافع برزیلی آرسنال گفت: البته که تصمیمات گرفته شده عادی نیست. من پاسخی برای این پرسش ندارم، چون اگر حرفی بزنم، محرومم می‌کنند. نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم، چون می‌خواهم روی نیمکت چلسی بمانم!

وی افزود: در کتاب مقررات آمده است که برخی مربیان می‌توانند قبل و بعد از بازی در مورد داوری صحبت کنند و برخی دیگر چنین حقی ندارند. من هم در لیست مربیانی هستم که اگر قبل یا بعد از بازی در مورد داوری اظهارنظری کنم، جریمه می‌شویم. نام من با کتاب مقررات عجین شده است. این فهرست البته خیالی است، ولی شما منظور من را متوجه می‌شوید.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که «نظرتان راجع به استیو مک‌لارن (سرمربی نیوکاسل)‌ که به خاطر شروع ضعیف تیمش تحت فشار است، چیست؟»، با کنایه به سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن اظهار داشت: به اعتقاد من در این کشور تنها یک مربی است که تحت فشار نیست و مابقی مربیان تحت فشار هستند. استیو مک‌لارن تحت فشار است، من تحت فشار هستم، برندان راجرز تحت فشار است، مانول پیگیرنی تحت فشار است، همه تحت فشاریم.

آقای خاص در ادامه کنایه‌اش به ونگر عنوان کرد: ما نمی‌توانیم شکست بخوریم، ما نمی‌توانیم پایین‌تر از سطح انتظار باشیم، ما باید به اهداف‌مان برسیم، از این رو من با تمامی سرمربیان لیگ برتری احساس همدردی می‌کنم و همچنین بر این باورم که آنها هم با من احساس همدردی می‌کنند، چون مربیگری در انگلیس کار دشواری است. البته یک نفری هست که بنا به دلایلی نامش در این فهرست نیست، البته همان بهتر که نیست. به هر حال با مک‌لارن ابراز همدردی می‌کنم.

یکی از خبرنگاران از مورینیو پرسید که «منظورتان به کدام مربی است؟» که آقای خاص در پاسخ گفت: او می‌تواند در مورد داوری قبل و بعد از بازی صحبت کند. او می‌تواند مربی دیگر را به محوطه فنی خودش هُل دهد، صبح گریه کند، بعدازظهر گریه کند، قطعاً اتفاقی برای او نمی‌افتد. او به دستاوردی نرسیده است، ولی جایگاهش به عنوان مربی محفوظ است و این یک مزیت است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس