کد خبر 471449
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

پیروزی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ازبکستان در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود درباره دیدار تیم فوتسال ایران مقابل ازبکستان که با برتری ایران همره بود، آورده است: «روز گذشته ایران جایگاه خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی بانوان فوتسال آسیا با شکست ۹ بر یک ازبکستان قطعی کرد. این در حالی است که مالزی به عنوان قهرمان دو دوره از رقابتهای قهرمانی شرق آسیا نیز در کنار ایران در گروه A به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

ایران و مالزی، دو تیمی هستند که در دو دیدار اول خود طی مرحله گروهی روز چهارشنبه برای کسب جایگاه‌های اول و دوم گروه A به مصاف یکدیگر می‌روند. این در حالی است که ازبکستان و هنگ کنگ نیز با ثبت دو شکست در کارنامه خود طی مرحله گروهی، پس از رقابت با یکدیگر از دور مسابقات کنار خواهند رفت.

ایران پس از گذشت ۵ دقیقه از بازی اولین گل خود را توسط فرشته کریمی، بازیکنی که در رقابتهای داخلی سالنی ۲۰۱۳ مدال نقره را کسب کرده بود، به ثمر رساند. در ادامه سپیده زرین راد در دقیقه ۸ گل دوم ایران را زد. در دقیقه ۹ بازیکن تعویضی ازبکستانی تک گل این تیم را به ثمر رساند و به دنبال آن گل‌های نسیمه غلامی در دقیقه ۱۳ و سهیلا ملمولی در دقیقه ۱۸ ایران را در نیمه اول ۴ بر ۱ از حریف جلو انداخت.

در نیمه دوم، ایران بازی را تحت کنترل خود در آورده بود و اشتباه بازیکن پیراهن ۹ ازبکی باعث شد دو گل به خودی در فاصله ۶۰ ثانیه در دقایق ۲۵ و ۲۶ به نفع ایران به ثمر برسد. در ادامه سارا شیربیگی (دقیقه ۲۹)، فهیمه زارعی (دقیقه ۳۰) و فرشته کریمی (دقیقه ۳۷) با زدن سه گل دیگر نتیجه این دیدار را ۹ بر یک به پایان رساندند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس