شامگاه گذشته، استودیوی برنامه «خندوانه» شاهد حضور گروهی از جانبازان اعصاب و روان بود و رامبد جوان این را به عنوان سخت‌ترین و عزیزترین برنامه‌ای عنوان کرد که تاکنون ساخته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رامبد جوان و حتی جناب خان شب گذشته هرچه در توان داشتند گذاشتند تا فضای برنامه را مانند دیگر برنامه‌ها به شادی و فرح نزدیک کنند، اما انگار روح بلند این مردان کمتر اجازه ابراز وجود به آنان داد به طوری که جناب خان هم را به ابراز احساسات آورد.

 رامبد جوان درباره‌ی این برنامه در اینستاگرامش نوشته است: «به خاطر موضوع رأی‌گیری هیجان‌انگیز امین و ژوله مجبور شدم ساعاتی حواسم رو از موضوعی که می‌خوام بگم پرت کنم. ولی الان می‌خوام خیلی کوتاه براتون بگم: برنامه‌ای که امشب پخش شد، سخت‌ترین و عزیزترین برنامه‌ی خندوانه بود که تا الان ساختیم. سخت به خاطر مهمونای نازنینش که از یاد خیلی‌هامون رفتن یا داشتن می‌رفتند. مهمون‌هایی که نمی‌دونستم باید در کنارشون چی کار کنم که هم اونها برای دقایقی شاد بشن و هم چیزی برای ارائه داشته باشیم. دقایق فراوونی نفسم بند می‌اومد از تماشاشون و شنیدنشون. خیلی سخت بود. احساس ناتوانی و کوچیکی می‌کردم در کنارشون. و عزیز هم بودن به خاطر....!! اینا اعترافاتی بود که باید در گوشی با شما می‌کردم.»

رامبد جوان از کاربران درخواست کرده است که پُستی به غیر از برنامه شب گذشته با حضور جانبازان در صفحه‌اش نگذارند و توضیح داد: «خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم و باز هم خواهش می‌کنم توی این پست هیچ کدومتون چیزی غیر از حالتون با برنامه‌ی امشب نذاره.»

شامگاه گذشته، استودیوی برنامه «خندوانه» شاهد حضور گروهی از جانبازان اعصاب و روان بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس