کد خبر 471067
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص روند قانونی صادرات گازوئیل توضیحاتی داده است اما باید گفت کارمند معمولی شرکت ملی پخش با عنوان یک مدیر میانی اقدام به فروش گازوئیل می‌کند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به گزارش خبرگزاری فارس با موضوع  "چرخه دلالی در صادرات گازوئیل با قیمت تخفیفی" جوابیه ای را ارسال کرد که در آن جوابیه از سوی شرکت متبوعه خود یعنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی توضیحات و سوالاتی را ارائه و خواستار پاسخگویی به این سوالات شده است.

آنچه در این جوابیه آماده است فعالیت قانونی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است یعنی پرواضح است فرایند صادرات فرآورده نفتی از کشور از قبیل قیمت، نحوه صادرات و امضای قرارداد و نحوه تحویل چگونه باید باشد و کاملا بدیهی است متولی اصلی این امر نیز شرکت ملی پخش است.

اما  موضوع گزارش فعالیت غیر قانونی یکی از کارشناسان و کارمندان شاغل در این شرکت دولتی است که ظاهرا از سمت خود سو استفاده کرده و با عنوان مدیر میانی و ارشد خود را به خریداران حقیقی و حقوقی گازوئیل معرفی و کار دلالی انجام می دهد.

این فرد که (ع.ا.ب) نام دارد هم اکنون در یکی از مدیریت های شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مشغول به کار است و اگرچه به عنوان کارمند و کارشناس معمولی در این شرکت فعالیت می کند اما خود را به خریداران گازوئیل به عنوان یک مدیر میانی معرفی می کند به همین دلیل در گزارش قبلی اعلام شد وی یک مدیر میانی شاغل در این شرکت است.این کارمند ساده تاکنون توانسته است مقادیر زیادی گازوئیل تولید داخل را به فروش رساند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس