کد خبر 470976
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

وحید شیخ ویسی روز گذشته در بازی مقابل استقلال جایگزین علی بیرانوند در چارچوب دروازه شد.

به گزارش مشرق، شیخ ویسی در مورد شکست مقابل استقلال گفت: بازی که نیمه اول تقریبا پایاپای بود. در 10دقیقه ابتدایی نیمه دوم حریف به ما فشار آورد و یک گل استثنایی از میلاد فخرالدینی خوردیم که واقعا هم خوب زد. گل دومی هم که خوردیم از روی نقطه پنالتی بود که البته معتقدم پنالتی نبود. در ادامه بازی را کامل در دست گرفتیم، دو گل زدیم که یکی از آنها آفساید گرفته شد که باز هم اگر دقت کرده باشید آفساید نبود چون پای بازیکن حریف با بدن بازیکن ما در 18 قدم مماس شده بود و کاملا مشخص بود که آفساید نبود.

او در مورد گل هایی که دریافت کرد ادامه داد: گل هایی که خوردیم روی کار تیمی نبود. به راحتی می‌ توانستیم این بازی را ببریم اگر این اتفاق می‌افتاد، خیلی خوب می‌ شد.

گلر نفتی های تهران در مورد بازگشتش به ترکیب ثابت نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای منصوریان به من لطف داشت و من نیز باید خودم را ثابت کنم.

دروازه‌بان نفت‌تهران در مورد نیمکت نشینی بیرانوند در این دیدار و ناراحتی او ادامه داد: علی دوست خوب من است. او بازیکن ملی محسوب می‌ شود و امیدوارم که حمایت شود ولی بهتر بود خودش را کنترل کند.

هنگامی که از شیخ ویسی سوال شد با توجه به ناراحتی منصوریان از بیرانوند حالا حالاها خودش در ترکیب ثابت تیم است یا خیر پاسخ داد: این مساله به نظر کادرفنی برمی گردد، ممکن است آنها من را هم در ترکیب نگذارند و از دروازه‌بان سوم مان استفاده کنند ولی من تمام سعی ام را می‌ کنم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم که در چنین بازی حساسی به من میدان دادند. ان‎شاءالله در بازی های بعدی زحماتشان را جبران کنم.

وی در پایان در مورد دلیل عدم نتیجه گیری نفت‌تهران در هفته های اخیر افزود: به هر حال برای هر تیمی مشکل پیش می‌ آید، ما مهره های خوبی داریم. همانطور که دیدید دیروز مومنی و نانگ خوب کار کردند. واقعا حقما باخت نبود، حتی مساوی هم نبود ولی بدشانسی آوردیم هر چه جلو برویم بهتر می‌ شویم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس