کد خبر 470779
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 مغلوب کانادا شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 8:40 به وقت تهران در سالن مترو پلیتن به مصاف تیم کانادا رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

ملی پوشان ایران از ساعت 12:30 به وقت محلی هتل را ترک کرده و راهی سالن مسابقه شدند. بازیکنان ابتدا به رختکن رفته و سپس با حضور در یکی از سالن های فرعی به گرم کردن مشغول شدند.

هواداران ایرانی حاضر در توکیو بازهم مانند بازی گذشته خود را به سالن مسابقه رساندند و امروز هم تعداد آنها حدود 300 نفر است. آنها با در درست داشتن پرچم ایران از ملی پوشان حمایت می کردند. هواداران ایرانی تقریباً از یک ساعت قبل از بازی در جایگاه های خود مستقر شدند.

محمدرضا داوزرنی، رئیس فدراسیون والیبال و  حسنی خو، نماینده حراست وزارت ورزش هم همراه با ملی پوشان خود را به سالن مسابقه رساندند. داورزنی هنگامی که ملی پوشان مشغول گرم کردن بودند در محل تمرین آنها حاضر شد و شرایط تیم را مورد بررسی قرار داد.

یکی از هواداران ایران پرچم ایرانی در دست دارد که روی آن نوشته شده بود "خلیج همیشه فارس"؛ تماشاگران ایرانی پیش از شروع مسابقه به صورت پراکنده روی صندلی ها نشسته بودند که با شروع مسابقه تقریباً تمام آنها یک جا جمع شدند.

در ست سوم و امتیاز 14 بر 14 و برای کسب امتیاز 15 در ست نخست هوگ، سرمربی کانادا درخواست بازبینی مجدد کرد که درخواست وی هم درست بود و امتیاز پانزدهم به کانادا رسید.

بازیکنان ذخیره تیم ملی والیبال ایران بارها در این مسابقه با صدا زدن نام بازیکنان ترکیب اصلی از ملی پوشانی که در زمین بودند حمایت کردند.

در امتیاز 20 بر 18 به سود کانادا بازهم هوگ درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که این بار هم درخواست وی درست بود و امتیاز 21 به کانادایی ها رسید.

پرچم هایی که بین تماشاگران تقسیم شده بود موجب شد تا حامیان ایران کاملاً مشخص باشند؛ برخی از ژاپنی ها هم با در دست داشتن پرچم ایران از ملی پوشان کشورمان حمایت می کردند.

در امتیاز 7بر 6 به سود کانادا سرمربی این تیم برای گرفتن امتیاز هشتم درخواست بازبینی مجدد کرد، اما نظر وی اشتباه بود و  امتیاز 7 به ایران رسید. پس از آن در امتیاز 8 بر 7 به سود کانادا کواچ درخواست بازبینی مجدد کرد که نظر وی درست بود و تیم ها در امتیاز 8 به تساوی رسیدند.

زمانی که تیم ایران در ست سوم توانست در امتیاز 23 با حریف به تساوی برسد، تماشاگران با شعار «ایرانی با غیرت» از ملی پوشان حمایت کردند.

در پایان مسابقه تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی والیبال ایران به سالن آمده بودند بسیار ناراحت بودند و با ناراحتی سالن را ترک کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس