کد خبر 470576
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس معتقد است که عکس العمل های تند طارمی و مکانی کاملا طبیعی است.

به گزارش مشرق، ایوانکوویچ گفت: از پیروزی مقابل ملوان راضی هستم و فکر می‌ کنم که پرسپولیس سزاوارانه برنده این بازی شد ولی متاسفانه داور با کارت هایی که به ما داد باعث شد تا ما از بازی های بعد ساقط شویم. من می‌ ترسم که این روند اتفاقی نباشد و من از نحوه عکس العمل بازیکنانم علیرغم مشکلاتی که داشتند حمایت می‌ کنم. آنها بدون امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و کفشگری عملکرد خوبی داشتند.

در هیچ جای دنیا کمک داور اخطار نمی‌دهد
شما از من سوال می‌ کنید چرا فکر می‌ کنم که عملکرد داور اتفاقی نبوده است، در پاسخ باید بگویم که چون بازیکنان من 7 کارت زرد و یک کارت قرمز گرفتند و حتی مترجم ما هم کارت قرمز گرفت. شما جوان هستید از همکاران باسابقه تان بپرسید که در تاریخ فوتبال ایران اتفاق افتاده که داور چهارم به کسی کارت زرد داده باشد؟! آن هم در حالی که 60 متر دورتر از آنجا باشد؟ اتفاقی که هیچ کس در فوتبال ندیده است یا در کارتی که به علیپور داد یا دو کارتی که باعث شد طارمی از بازی اخراج شود. در مورد خطاهای کوچک که دیگر حرفی نمی‌ زنم. روی حرف من با خطاهای محرزی است که اتفاق افتاد و نادیده گرفته شد.

هنوز طارمی مهاجم دلخواه من نیست
شما در ابتدای فصل گفته بودید انتظارات زیادی از مهدی طارمی دارید و توقع دارید که این مهاجم بتواند با به ثمر رساندن 15 گل در لیگ امسال عنوان آقای گلی را به دست آورد. حالا طارمی موفق شده نه تنها در بازی های لیگ در جدول گلزنان پیشتاز باشد بلکه در جام‌حذفی و دیدارهای تیم‌ملی هم عملکرد خوبی داشته است. آیا شما در حال حاضر فکر می‌ کنید که طارمی همان مهاجمی شده که مدنظر شما بود؟ برانکو پاسخ داد: نه به عقیده من طارمی پتانسیل بالایی دارد و فضا برای رشد او مناسب است و باید بیشتر تلاش کند تا به درجات بالاتر برسد.

به طارمی تبریک می‌ گویم که بعد از اخراج به رختکن نرفت
در مورد عکس العمل های مهدی طارمی و سوشا مکانی در بازی مقابل ملوان باید بگویم اولا من به طارمی تبریک می‌ گویم بابت اینکه در ورزشگاه ماند، با وجود اینکه کارت گرفته بود تا عکس العمل ها و بازی تیمش را بببیند. به نظر من رفتارهای این دو بازیکن کاملا طبیعی بود. من یک مثال برای شما می‌ زنم، شما فرض کنید در خانه نشسته اید و کسی بدون مقدمه بیاید و در خانه شما را بشکند، آن وقت شما همین طور عادی می‌نشینید و می‌ گوید یواش یواش و هیچ عکس العملی نشان نمی‌ دهید؟!

حالا فکر کنید دفعه بعد همان فرد بیاید پنجره ها را هم بشکند، این بار چه عکس العملی نشان خواهید داد؟ منظور من فقط در مورد این بازی نیست. بلکه پرسپولیس در 8 مسابقه ای که پشت سر گذاشته، متضرر شده. هیچ کدام از تیم های حاضر در لیگ و جام‌حذفی به اندازه پرسپولیس از داوری ضربه نخورده اند. از این 8 بازی بیشتر از 4 دیدار پرسپولیس با قضاوت های اشتباه همراه بود، یعنی 50درصد مسابقات پس نباید فراموش کنیم که عکس العمل های بازیکنان به خاطر یک بازی و دو بازی نیست. بلکه اتفاقاتی از گذشته در پی آن است.

برای هر دو جام‌حذفی و لیگ برنامه داریم
بیشتر کارشناسان معتقدند که جای 3 تیم پرسپولیس، نفت و فولاد در قعرجدول رده‌بندی لیگ نیست، آیا پیروزی مقابل ملوان و صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی می‌ تواند شروع مجددی برای پرسپولیس باشد؟ برانکو در این باره گفت: خیلی ها فکر می‌ کنند که پرسپولیس فقط روی جام‌حذفی سرمایه گذاری کرده است. در حالی که اصلا اینطور نیست، ما سعی می‌ کنیم به صورت موازی در هر دو جام به سوی پیشرفت برویم.

در پرسپولیس با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم
در حال حاضر ما با مشکلات جدی در پرسپولیس روبه‌رو هستیم. امروز که من می‌ خواهم سر تمرین بروم می‌ دانم که مشکلات زیادی در انتظار من است چون ما ظرف 10 روز گذشته 3 بازی انجام دادیم و این مسابقات سنگین بدون تردید تاثیرات خودش را روی بازیکنان می‌ گذارد. بابک (حاتمی) الان 3 کارت زرد دارد، مهرداد کفشگری و عالیشاه مصدوم هستند، اومانیا از ناحیه کمر آسیب دیده و هنوز نمی‌ دانم که مصدومیت انصاری و نوراللهی در چه مرحله ای است. با این شرایط ما باید به دیدار دشوار مقابل تراکتورسازی فکر کنیم.

می‌ ترسم در مورد داوری ایجاد مزاحمت کرده باشم
شما از من در مورد نظرم پرسیدید باید بگویم می‌ ترسم برای کسی در مورد داوری و مسائل پیرامون آن ایجاد مزاحمت کرده باشند. این پیامی است که من به مسوولین می‌ دهم و هیچ ربطی به خبرنگاران ندارد، من امیدوارم که مسوولین حرف من را بزنند و به آن رسیدگی کنند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    چقدر برانکو مصاحبه می کنه؟ هر هفته 2 تا مصاحبه داره...بجای مصاحبه تمرکز کنه تو تیمش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس