کد خبر 470568
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

منصوریان درمورد اینکه با بیرانوند چه برخوردی خواهد شد، گفت: من و باشگاه نفت در مورد بیرانوند مصلحت اندیشی نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در جمع خبرنگاران بعد از شکست تیمش گفت: تمام سعی و تلاش ما این بود ریکاوری خوبی انجام دهیم. از عملکرد تیمم راضی هستم. ما نیمه اول بازی را مدیریت کردیم. چرا که می‌خواستیم عطش استقلال را برای گلزنی بگیریم. نیمه دوم باید حرفه‌ای‌تر می‌شدیم به خصوص در صحنه گل که نباید در محوطه 18 قدم به نگه داشتن توپ اصرار می‌کردیم.

وی افزود: ما شانس‌های زیادی داشتیم. نمی‌گویم رحمتی بهترین بازیکن امروز بود. مانند خیلی از مربیان که در نشست‌های خبری گلر حریف را بهترین بازیکن اعلام می‌کند اما او روز خوبی داشت و چند شانس صد در صد ما را گرفت. او حتی وقتی کوروشی ضربه زد جای مناسبی ایستاده بود. رحمتی گلر باتجربه‌ای است و می‌تواند به استقلال کمک کند. به او تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت تهران در ادامه با اشاره به اینکه تماشاگران حمایت خوبی از او و تیمش داشتند،‌عنوان کرد: صحنه جالبی از آنها دیدم. زمانی که بازیکنان زمین خوردند مورد منفی از تماشاگران ندیدم.دست آنها را می‌بوسم. تماشاگرانی که همراه با هواداران پرسپولیس و تراکتور در جام باشگاه‌ها از ما حمایت کردند. هوادار استقلال می‌خواهد ما بازی خوبی داشته باشیم اما بخت یار ما نبود. در این 5 هفته ما درگیر جام باشگاه‌ها بودیم و 3 امتیاز کسب کردیم.

منصوریان در ادامه با اشاره به اینکه استقلال را سال گذشته دو بار شکست داده، گفت: دو بار استقلال را بردیم اما از تماشاگران صدایی درنیامد. فوتبال همین است. به خاطر همین من روی نیمکت می‌نشینم چرا که به هوادار احترام می‌گذارم و با وجود اینکه عادت ندارم ساکت باشم اما تا زمانی که روبروی استقلال باشم از جایم بلند نمی‌شوم چرا که آنها مرا معرفی کردند. تلاش من این است که نفت را به وضعیت سابق برگردانیم.

وی درباره وضعیت بیرانوند و اینکه او را اخراج کرده‌اید، گفت:‌اصلا بحث اخراج نداریم بازیکنی که آنقدر حرفه‌ای نباشد که فقط خود را ببیند نمی‌تواند از دروازه تیم ملی محافظت کند. اگر بازیکنی فکر کند که همیشه باید در ترکیب باشد و کادر فنی این کار را انجام بدهد ناخواسته آسیب به بازیکن می‌زند. بیرانوند از اصول اخلاقی تیم سرباز زد و طبیعتا باشگاه نفت و من به هیچ عنوان از اصول اخلاقی عقب نشینی نمی‌کنیم. شاید از اصول فنی عقب‌نشینی کنیم اما در مورد اصول اخلاقی به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود نخواهد داشت.

سرمربی نفت تاکید کرد: زمانی که همه بازیکنان قصد داشتند دست یا علی بدهند تا وارد زمین شوند بیرانوند از این موضوع سر باز زد و نشان داد که هنوز آمادگی حضور در تیم ملی را ندارد.

وی در مورد اینکه بیرانوند مشکل خانوادگی داشته، گفت: هیچ مشکل خانوادگی نداشت. قرار نیست مطبوعات بازی بخورند او هیچ مشکلی نداشته. زمانی که دید در لیست تیم نیست از حضور در زمین سر باز زد و ما هم گلر امید خود را صدا زدیم تا روی نیمکت بنشیند. طبیعتا وقتی چنین برخوردهایی صورت می‌گیرد بازیکن نمی‌تواند از پرچم سه رنگ ایران دفاع کند. بازیکن باید به حدی برسد که وقتی به تیم ملی دعوت شد خم شود و خدا را شکر کند که چنین اتفاقی رخ داده است.

منصوریان خاطرنشان کرد: کسی که خودش را ببیند به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه خود را تغییر دهد. اگر تغییر نکند نمی‌تواند موفق باشد. فرقی نمی‌کند من باشم، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، حسین فرکی، پرویز مظلومی و یا هر سرمربی دیگری باشد از اصول اخلاقی عقب‌نشینی نمی‌کند مگر اینکه مصلحت‌اندیشی بخواهد انجام دهد که به هیچ عنوان من و باشگاه نفت چنین کاری را نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بیرانوند جریمه خواهد شد، گفت: شک نکنید که با او برخورد خواهد شد. کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم می‌گیرد و جریمه مالی سنگین در انتظار او خواهد بود. در مورد سایر مسائل هم باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضایی ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    خداوکیلی اگه با پرسپولیس هم بازی داشتی همین کارو می کردی؟ جناب منصوریان کارت خیلی بودار بود همونطور که قبل بازی هم گفتی اگه استقلال هم ببره من برنده بازی هستم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس