کد خبر 470558
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: گلی که در دیدار مقابل نفت به ثمر رساندم را به یک از دوستانم که سالروز ازدواجش بود تقدیم می‌کنم.

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود و گلی هم که من به ثمر رساندم به یکی از دوستانم که سالروز ازدواج اوست تقدیم می‌کنم. به هر حال موقعیتی پیش آمد و من با شوتی دروازه نفت را باز کردم.

وی در مورد تقابل با علیرضا منصوریان تصریح کرد: منصوریان در تیم ملی امید مربی من بوده و من افتخار داشتم که شاگردی او را کرده‌ام. خدا را شکر در این بازی به برتری رسیده‌ایم.

بازیکن استقلال در مورد مشکلات مالی این تیم گفت:‌قرار بود 27 شهریور ماه چک بازیکنان پاس شود. این موضوع در حالی است که قرار بوده 3 ماه پیش به ما پول بدهند اما چک دادند که آن هم پاس نشد.

وی در مورد اینکه مسئولان استقلال اعلام کردند 50 درصد چک بازیکنان واریز شده، گفت: نصف چک پاس شد اما این مسئله در حالی است که قرار بوده 3 ماه پیش به ما پولی بدهند.

فخرالدینی در مورد اینکه گفته می‌شد بازیکنان استقلال قصد اعتصاب دارند، تاکید کرد: در استقلال هیچ وقت بازیکنان اعتصاب نمی‌کنند. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ صدر جدول را حفظ کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس