کد خبر 470555
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

معاون باشگاه استقلال گفت: مشکلات مالی در استقلال همواره بوده، هست و خواهد بود، ما سعی می‌کنیم این مسائل را کمتر کنیم.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت اظهار داشت: نیمه اول شاید بازی تحرک خاصی نداشت، اما در نیمه دوم بازی خوبی شاهد بودیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات مالی سالهای سال است که وجود داشته، دارد و خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم که این مشکلات را کم و جمع و جور کنیم، اما مشکلات مالی همیشه هست. وضع اقتصادی دنیا به هم ریخته است، بازیکنان تلاش می‌کنند و فوتبال بازی می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم مشکلات آنها برطرف شود، به هر حال خدا بزرگ است. اسپانسر دیگری داشتیم که عوض شد و حالا در تلاش هستیم این مشکلات برطرف شود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص پیروزی مقابل نفت تأکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم و در 15 دقیقه پایانی بازی طبیعی بود که تیمی که عقب افتاده فشار بیاورد. ما 20 روز دوران بدنسازی سختی را سپری کردیم و این سه امتیاز می‌تواند به ما کمک کند.

نظری جویباری در مورد اینکه پس از مدتها استقلال صدرنشین شد، گفت: فاصله زیادی نیفتاده بود، استقلال همیشه استقلال است، امیدوارم که این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم.

وی در مورد وضعیت اسپانسر آبی‌پوشان گفت: طبق قراردادی که با اسپانسر گذشته داشتیم نمی‌توانستیم قرارداد جدیدی امضا کنیم، اما از بازی آینده اسپانسر جدید را جذب می‌کنیم.

نظری جویباری در مورد اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی گفت: در استقلال چنین مسائلی مطرح نیست، ما سعی می‌کنیم مشکلات مالی را حل کنیم و برای اولین بار هم در همان روزی که چک بازیکنان برگشت خورد، 40 درصد مبالغ آنها را حل کردیم.

وی در مورد وضعیت ریوالدو تأکید کرد: ریوالدو زمانی تقاضا داشت که جدا شود، اما هم‌اکنون می‌خواهد که بماند، به هر حال کمیته انضباطی باید در این زمینه تصمیم بگیرد که فردا قرار است جلسه خود را برگزار کند. اگر او دوست داشت که بماند، پس از تصمیم کمیته انضباطی می‌تواند در تمرینات حاضر شود، در غیر این صورت از تیم جدا خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس