درخشش مهدی طارمی، مهاجم جوان پرسپولیس در لیگ پانزدهم و بازی های تیم ملی باعث شده در کانون توجهات قرار بگیرد؛ بازیکنی که در ۴ بازی ملی سه گل به ثمر رسانده است.

به گزارش مشرق، قطعا درخشش پدیده فصل گذشته و صدرنشین جدول گلزنان لیگ پانزدهم از چشم رسانه ها و کارشناسان خارجی هم دور نمانده است. بعید نیست این بازیکن که فصل گذشته نیز با چند پیشنهاد خارجی مواجه شد، خیلی زود مشتری پیدا کند. در این زمینه گفته می شود افرادی در اردوی تیم ملی با طارمی درباره تمایلش به حضور در لیگ های خارجی صحبت کرده و با ابراز تمایل او به لژیونر شدن، رایزنی هایشان را برای فراهم کردن زمینه انتقال مهاجم تیم ملی آغاز کرده اند.

مصاحبه سردار آزمون ، دیگر مهاجم تیم ملی و زوج طارمی در خط حمله در روزهای گذشته هم ، شاید به نوعی تایید این موضوع باشد؛ جایی که سردار با تمجید از بازی طارمی، عنوان کرد: «مهدی بازیکن خوب، جوان و آینده‌داری است. به نظرم باید از لیگ ایران خودش را جدا کند و به فوتبال اروپا بیاید.»

مقصد احتمالی و آینده طارمی نه کشورهای حوزه خلیج فارس، بلکه لیگ های اروپایی است. شاید او در پنجره زمستانی نقل و انتقالات پرسپولیس را ترک کند و به جمع لژیونرهای اروپایی ایران ملحق شود.

منبع: پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    اونجا بخواد یه دونه ازین حرکتا رو در بیاره سریع از تیم اخراجش میکنن.
  • ابوالفضل ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    با اینکه استقلالی ام ولی مطمئن هستم که اینده مهدی طارمی خیلی خوبه
  • استقلالی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    مهدی بازیکن خوبیه امیدوارم بره تیم های اروپایی و بازیش بهتر هم بشه تا اینکه بره لیگ کشور های حاشیه دریای تا ابد فارس . به امید موفقیت ایران و ایرانی
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    بیخودی بازار گرمی نکنید ! طارمی جائی نمی رود ، یعنی اگر هم احیانآ با ضرب و زور دلال ها هم به جائی برده شود ، به سرعت برق و باد دیپرتش میکنند و پرسپولیس بهترین تیمی خواهد بود که طارمی میتواند در آن بازی کند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس