در هفته پنجم لالیگا رئال مادرید میهمان بیلبائو است و ختافه و اتلتیکومادرید، دربی خفیف پایتخت را کلید می‌زنند.

به گزارش مشرق، فردا شب (سه شنبه) سه دیدار از هفته پنجم لالیگا برگزار می‌شود که طی آن اتلتیکومادرید میزبان ختافه است، در این دیدار شاگردان سیمئونه فرصت دارند تا بار دیگر بالانشینی خود را به رخ مدعیان قهرمانی در لالیگا بکشند. همزمان با این بازی، جدال حساس دو تیم اسپانیول و والنسیا برگزار می‌شود. هر دو تیم از میانه نشینی خسته شده و شاید هفته پنجم برای پایان دادن به رکورد ابتدای فصل زمان مناسبی برای هر دو طرف باشد.

30 دقیقه بامداد چهارشنبه نیز  بازی دو تیم گرانادا و رئال سوسیه‌داد برگزار خواهد شد، گرانادای زخمی در خانه خود کار سختی برای شکست دادن رئال سوسیه‌داد ندارد.

چهارشنبه شب نیز بازی‌های این هفته پیگیری خواهند شد و طی آن، سلتاویگو به مصاف بارسلونا می‌رود، لوانته میزبان ایبار خواهد بود، رایو وایکانو برابر اسپورتینگ خیخون صف آرایی خواهد کرد و اتلتیک بیلبائو نماینده باسک میزبان رئال مادرید است.

 

در بامداد پنجشنبه نیز دو بازی برگزار می‌شود که طی آن لاس پالماس به مصاف سویا می‌رود و مالاگا با ویارئال دیدار خواهد کرد. در تک بازی باقیمانده از این هفته نیز، پنجشنبه شب، دو تیم رئال بتیس و دپورتیوولاکرونیا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس