کد خبر 470411
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از سقوط سنگ ۲۵ تنی در جاده خاوران خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 16:44 دقیقه روز گذشته حادثه آوار در یک منزل واقع در بلوار کاوه به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در یک زمین به وسعت 200 متر گودبرداری به عمق 6 متر صورت گرفته بود. در این زمین گودبرداری شده یک چاه وجود داشت که از آن آب خارج می‌شد و کارگری برای تخلیه آن وارد چاه شده بود. یک ساختمان دو طبقه قدیمی که در کنار زمین گودبرداری شده وجود داشت نیز ناگهان تخریب شد و مقدار زیادی سنگ و خاک روی چاه را گرفت و کارگر در آن محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها بعد از ساعت‌ها تلاش و برداشتن آوار توانستند چاه را پیدا کرده و این کارگر افغانی را خارج کنند. با تحویل این فرد به اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.  این عملیات بعد از حدود 6 ساعت در ساعت 23 به پایان رسید.

ملکی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 2:45 بامداد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر ابتدای جاده خاوران به سامانه 125 اعلام و یک ایستگاه به همراه جرثقیل 55 تنی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این تریلر یک قطعه سنگ 25 تنی را حمل می‌کرد که واژگون شد و در جاده افتاد. آتش‌نشان‌ها با کمک پلیس به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و با کمک جرثقیل کامیون به حالت اولیه بازگشت و سنگ بزرگ نیز به حاشیه جاده منتقل شد. این عملیات در ساعت 5:30 دقیقه بدون مصدوم به پایان رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    اگه عکسی در مورد مطلب فوق ندارین، حداقل یک عکسی انتخاب کنید که مخاطب احساس نکنه به شعورش داره توهین میشه. این عکس مربوط به جاده بیرون شهره که یک سنگ از کوه ریزش کرده و روی جاده افتاده . هرچند که فکر نکنم پاسخم رو چاپ کنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس