کد خبر 470179
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی گفت: دبیر فدراسیون از ابراز محبت وزیر ورزش به خودش سوءاستفاده کرده است.

به گزارش مشرق، تیمور غیاثی در مورد نامه اعتراضی به نهادهای نظارتی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: وقتی انتخابات ناسالم برگزار شده و تقلب صورت گرفته است باید هم اعتراض کنیم. ما به مجلس، بازرسی کل کشور و حراست وزارت ورزش نامه نوشتیم که این موضووع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: انتخابات کاملاً مهندسی شده بود چون من به همراه احسان حدادی باید در مجمع حضور پیدا می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد. چندین سال سرمربی تیم ملی بودم و سابقه‌ام هم مشخص است، باید به عنوان نماینده مربیان شرکت می‌کردم اما نام من را خط زدند. چرا نباید احسان حدادی که پر افتخارترین دومیدانی کار ایران است در مجمع حضور پیدا می‌کرد. دو سه رأی به همین شکل از بین رفت.

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی عنوان کرد: مهاجرشجاعی دبیر فدراسیون از ابراز محبت وزیر خودش سوءاستفاده کرده و بدون رعایت کسوت این کارها را انجام داده است. شما می‌گویید چه کار کنم؟ نباید بعد از 50 سال حضور در دو و میدانی به این موضوع اعتراض کنم؟ ما می‌گوییم که عدالت باید رعایت شود.

غیاثی با اشاره به اینکه رئیس جدید وعده‌های توخالی داده است، گفت: او حرف از توسعه اقتصادی پایدار زده مگر اینجا قرار است چه اتفاقی بیفتد. خوشبختانه وزیر هم هوشمندانه برخورد کرد و در جلسه رؤسای فدراسیون‌ها اعلام کرد که به این آقا بگویید پول‌هایی که وعده داده بیاورد تا ببینیم حلال است یا حرام.

وی عنوان کرد: من 24 ساعت قبل از انتخابات نزد سجادی رفتم و به او گفتم که این اتفاقات در حال رخ دادن است اما او گفت اینطور نیست. به هیأت‌ها وعده دادند و تا آخر پیگیر این موضوع هستیم که به نتیجه برسد. به گوش مشاور رئیس‌جمهور هم رسانده‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس